Przetargi.pl
Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2015-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1a 1b i 1c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pakiet asortymentowo - cenowy. Ilości podane w załącznikach nr 1a, 1b i 1c są ilościami szacunkowymi. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24 26 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203 205 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 Dzienny Dom Senior Wigor w Łodzi ul. Senatorska 4 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia 3 razy w tygodniu, poniedziałek, środa i piątek w godzinach 7.00-10.00 pod wskazane w pkt. 6 adresy placówek Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu, telefonicznie lub na adres poczty e-mail z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą realizowane w dniu określonym w zamówieniu. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi, itp. Zamawiający będzie miał prawo sprawdzić przedmiot zamówienia podczas odbioru pod względem jakości wymagana będzie należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia dostarczany towar będzie odpowiednio zapakowany. Wymagania w zakresie opakowań pojemniki czyste bez obcych zapachów przeznaczone tylko do jednego asortymentu artykuły ułożone w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane nazwę środka spożywczego datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania oznaczenie partii produkcji klasę jakości handlowej. Zamawiający nie będzie zobowiązany do przyjęcia towaru i odmówi przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. Wymagania stawiane Wykonawcy Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. W razie stwierdzenia wad lub braków podczas przyjęcia dostawy, Zamawiający odmówi jej przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad lub dostarczenia brakującej ilości artykułów w terminie 2 godzin od zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np. W - Z wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w załączniku nr 1a pakiet asortymentowo-cenowy przez Wykonawcę. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach