Przetargi.pl
DOSTAWA MIĘSA, PRODUKTÓW MIĘSNYCH, PODROBÓW ORAZ WĘDLIN I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW sP. Z O.O.

"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97410 Kleszczów, ul. Sportowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 65 00
  • Data zamieszczenia: 2017-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 8
    97410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 65 00
    REGON: 10068625300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MIĘSA, PRODUKTÓW MIĘSNYCH, PODROBÓW ORAZ WĘDLIN I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW sP. Z O.O.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych, podrobów, wędlin i wyrobów wędliniarskich do obiektów SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie, o wysokiej jakości zdrowotnej spełniające wymogi określone przepisami Ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149) oraz aktów wykonawczych do niej i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: a) Ustawa z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242) b) Rozporządzenie (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.) - Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14) oraz w przepisach Unii Europejskiej wydanych w trybie tego rozporządzenia. c) Rozporządzenie (WE) nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206 z późn. zm) – Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75) oraz w przepisach Unii Europejskiej wydanych w trybie tego rozporządzenia. d) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. o Inspekcji Weterynaryjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 1077)zapewniających bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadających jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. 1.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje dostawy mięsa, produktów mięsnych, podrobów, wędlin i wyrobów wędliniarskich, które są: a) dopuszczone do sprzedaży, b) świeże i pierwszego gatunku, c) wolne od wad, d) oznakowane widoczną nazwą handlową produktu oraz aktualnym terminem ważności i terminem produkcji (terminem przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres co najmniej 72 godzin od dnia dostawy do obiektów Zamawiającego), e) zgodne z obowiązującymi normami stawianymi towarom. 1.4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w pojemnikach przeznaczonych do kontaktów z żywnością, zamkniętych (każdy asortyment w oddzielnym zamkniętym pojemniku) zawierający zapis daty, godziny produkcji, pieczęć producenta (nazwa i adres) oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być suche, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów oraz powinny zapewnić ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zanieczyszczeniami, jak również odpowiednie warunki w czasie przechowywania i transportu. 1.5. Do każdej dostawy przedmiotu zamówienia dołączony zostanie Handlowy Dokument Identyfikacyjny zawierający informacje dotyczące producenta, datę produkcji oraz datę ważności. 1.6. Częstotliwość dostaw: Dostawa następować będzie w dniach pracy obiektu (od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), do 6 (sześciu) razy w tygodniu, do obiektu Zamawiającego, w godzinach określonych przez Zamawiającego tj. 6.00-7.00. W przypadku stosunkowo małej ilości cząstkowej dostawy towaru – w zakresie planowanego terminu dostawy – Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy. 1.7. Transport do siedziby Zamawiającego będzie realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Natomiast osoby wykonujące zamówienia (tj. kierowcy i pomocnicy) muszą posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno-epidemiologiczne, zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru). 1.10. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego w formie elektronicznej na adres e-mail: ……………………………… z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia wysyłanym na adres e-mail, z którego zamówienie zostało złożone w terminie nie później niż 6 godzin od złożenia zamówienia i ze wskazaniem planowanej daty i godziny dostawy mając na uwadze pkt. 1.12b. W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej będzie niemożliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się przekazanie zamówienia: a) Faksem na numer …………………………. z wynikiem OK. / WYSŁANIE UDANE u Zamawiającego; b) lub złożenie telefonicznie na numer ……………………………….. . Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15:30 przed dniem realizacji Wielkość. 1.11. Termin realizacji zamówienia przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 (słownie: dwa) dni robocze od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego. 1.12. Zamawiający w zamówieniu wyszczególni: a) nazwę asortymentu i ilość, b) termin realizacji dostawy, c) ewentualne specyficzne warunki zamówienia 1.13. Zamówienie będzie realizowane do kwoty wskazanej przez Zamawiającego, na podstawie Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ w której wskazano asortyment stanowiący przedmiot zamówienia oraz ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę. Zamawiający będzie zamawiał asortyment będący przedmiotem zamówienia w ilościach wg potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Formularza cenowego, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych – mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych zakupów spoza Formularza cenowego zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikające z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności, z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie. 1.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji – w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego. 1.15. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (jak zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, tą sama gramaturę/pojemność co artykuły określone przez Zamawiającego. 1.16. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt i produkt równoważny w formularzu cenowym (złącznik nr 2 SIWZ kolumna II, wpisując asortyment równoważny). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej, gdzie Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych, podrobów oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich do obiektów SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. Niniejsze zamówienie będzie realizowane do kwoty brutto 301 350,00 zł na podstawie cen jednostkowych brutto wskazanych przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej produktów. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierował się łączną ceną jednostkową oraz minimalną kwotą realizacji zamówienia cząstkowego tj. wartości brutto pojedyncze dostawy od której Wykonawca uzależnia przyjęcie pojedynczego zamówienia do realizacji. Łączna cena jednostkowa brutto wybranej oferty wyniosła 606,23 zł, natomiast oferta z najwyższą ceną jednostkową brutto wyniosła 775,13 zł. W SEKCJI IV UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PKT.6 INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Zamawiający w niniejszej sekcji podał cenę oferty przeliczoną zgodnie ze sposobem wymaganym przez UZP tj. pkt. 7 objaśnienia .......... w przypadku cen jednostkowych przemnożyć cenę jednostkową oferty przez zakładaną ilość lub zakres zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach