Zakład Aktywności Zawodowej ogłasza przetarg
- Adres: 77330 Czarne, ul. Zamkowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 83 33 886 , fax. 59 83 33 880
- Data zamieszczenia: 2017-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Aktywności Zawodowej
ul. Zamkowa 17
77330 Czarne, woj. pomorskie
tel. 59 83 33 886, fax. 59 83 33 880
REGON: 22052494500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy, do niniejszej siwz i obejmuje sukcesywne dostawy między innymi: mięsa świeże: łopatka, szynka, boczek, schab, wołowina, karkówka, piersi z drobiu, udka, skrzydełka, wątróbka, karków ka, schab, łopatka oraz wędliny: kiełbasa podwędzana, suszona, szynka wędzona, szynki, parówki, polędwica itp. CPV 15100000-9 60000000-8 3.2. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Zamawiający przez określenie „spełnienia wymogów jakości” rozumie artykuły spożywcze zachowujące istotne cechy gwarantujące tożsamość produktu w I gatunku, jego właściwy skład i świeżość, właściwą gramaturę, właściwy termin przydatności do spożycia. 3.3. Zamawiający informuje, że przy dostawie przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 1A do siwz (Formularz cenowy). 3.4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją opisaną w ppkt. 3) powyżej) zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do siwz. 3.5 Wymagania dotyczące transportu: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów INSTRUKCJA - Wykonawca jest zobowiązany wypełnić Formularz cenowy, załącznik nr 1A do niniejszej siwz, w rubryce: Asortyment Wykonawca wpisuje nazwę produktu, oferowane parametry, zgodne z wymaganiami Zamawiającego Filet z kurczaka 100 % mięsa Tuszka z kurczaka patroszona bez podrobów, sztuka min. 1400 g do 1700 g. (Wskazano dla przykładu) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnione i podpisane Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 1A wypełniony zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego (patrz: dział III. Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Samodzielne pobranie przez Zamawiającego dokumentów zgodnie z paragrafem 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów nastąpi w przypadku wskazania w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do siwz przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.) Zgodnie z instrukcją w siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA DLA ZASPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLENEGO NR 2 W GDAŃSKU – Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI
Dodano: 2024-06-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 „Króla Maciusia” w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-06-03 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin rok 2024
Dodano: 2024-05-20 - „Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 49 w Gdańsku z podziałem na 8 części”
Dodano: 2024-04-29 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 w Gdańsku
Dodano: 2024-04-14 - „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 ”
Dodano: 2024-04-12 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
Dodano: 2024-04-05 - Zakup i dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdyni
Dodano: 2024-04-02 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2024-03-27 - „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 17 w Gdyni przy ul. Grabowo 12”
Dodano: 2024-03-05