Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
- Data zamieszczenia: 2019-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
ul. Mączna 3
54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
REGON: 93268454000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. 3. Towar będzie dostarczany do magazynu żywnościowego mieszczacego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. Kalkulacji cenowej i stanowi jej integralną część. 4. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający informuje i zastrzega w związku z planowanym remontem kuchni centralnej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, możliwość rozwiązania umowy przed ustalonym terminem jej zakończenia zgodnie z Rozdziałem IV niniejszego SIWZ z ww. powodu (remont kuchni centralnej). O rozwiązaniu umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę na dwa tygodnie przez planowanym rozwiązaniem umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim przypadku rozliczenia ilościowe będą dokonane tylko do dnia faktycznego rozwiązania umowy, a rozliczenia kwotowe zostaną dokonane w przeciągu 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej i otrzymanej przez Zamawiającego faktury. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie rościł wobec Zamawiającego żadnych praw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2024-04-29 - Sukcesywne dostawy mięsa dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Dodano: 2024-03-20 - WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 148 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od stycznia do grudnia 2024 roku”
Dodano: 2024-02-28 - WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 102 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2024
Dodano: 2024-02-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola w Twardogórze w 2024 r
Dodano: 2024-01-27 - Dostawa Artykułów Żywnościowych
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres: I-VIII.2024 r.
Dodano: 2024-01-12 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024
Dodano: 2024-01-12