Przetargi.pl
„DOSTAWA MIĘSA, DROBIU ORAZ WYROBÓW WĘDLINIARSKICH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU”

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-049 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 203 , fax. 261 183 203
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
    Al. Racławickie 23
    20-049 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 203, fax. 261 183 203
    REGON: 43102223200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://1wszk.ezamawiajacy.pl/; www.1wszk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA MIĘSA, DROBIU ORAZ WYROBÓW WĘDLINIARSKICH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów wędliniarskich do Filii Zamawiającego w Ełku zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2.1-2.3 (formularz cenowy) oraz Załącznik nr 8 do SIWZ ( opis przedmiotu Zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawców, którzy składają ofertę aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Granicznego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu lub produkcji w zakresie rodzaju żywności objętej przedmiotem zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ) i/lub decyzji Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, która dopuszcza Wykonawcę do produkcji/obrotu produktami pochodzenia zwierzęcego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Rozdz. IV.2 pkt.2 lit. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem ww. terminów wystawienia dokumentów. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, dokumenty określone w pkt. 1. złoży każdy Wykonawca samodzielnie. 5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców : a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w: Rozdz. IV.1 ppkt. 1.1 niniejszej SIWZ oraz jeżeli dotyczy wskazane w: Rozdz. IV.1. ppkt.1.2, 1.3, 1.4 – Załącznik nr 3 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, c) Wypełniony „Formularz cenowy” według kosztów dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia określony w Załączniku nr 2.1-2.3 do SIWZ wskazujący co najmniej na: - przedmiot zamówienia - nazwa handlowa/producent - jednostka miary - zapotrzebowana ilość - cena jednostkowa netto - wartość netto, - stawkę podatku VAT w %, - wartość podatku VAT w kwocie, - wartość brutto. Załącznik stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp. d) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie Zakupowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach