Przetargi.pl
Dostawa mięsa, drobiu i wędlin na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - na potrzeby działalności gastronomicznej baru w AGRO obiekt hotelowy

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656 , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2013-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Zwycięska 8 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa, drobiu i wędlin na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - na potrzeby działalności gastronomicznej baru w AGRO obiekt hotelowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, drobiu i wędlin na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - na potrzeby działalności gastronomicznej baru w AGRO obiekt hotelowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie kosztów zamówienia. Zamawiający zastrzega, że podane w zestawieniu kosztów zamówienia ilości (kolumna 4) stanowią wielkość szacunkową. 2. Przez dostawę mięsa, drobiu i wędlin na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - na potrzeby działalności gastronomicznej baru w AGRO obiekt hotelowy, należy rozumieć sukcesywne dostawy towarów (mięsa, drobiu i wędlin) według faktycznych potrzeb Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (bar w AGRO obiekt hotelowy) - na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Materiały opakowaniowe i opakowania jednostkowe stosowane dla towarów hermetycznie pakowanych muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od obcych zapachów, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu. Wszystkie materiały opakowaniowe oraz gotowe opakowania przeznaczone do bezpośredniego kontaktu z żywnością muszą posiadać odpowiednie atesty. 4. Opakowania zbiorcze lub opakowania jednostkowe muszą posiadać etykiety z nazwą producenta, nazwą, wagą i składem produktu oraz widocznym, czytelnym i aktualnym terminem przydatności do spożycia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły pierwszego gatunku, których termin przydatności do spożycia upływać będzie nie wcześniej niż: 1) 14 dni od momentu dostawy w przypadku wyrobów hermetycznie pakowanych; 2) 4 dni w przypadku pozostałych wyrobów. 6. Wszelkie koszty transportu, wyładunku, wydania towaru oraz jego ubezpieczenia na czas transportu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Transport artykułów w okresie obowiązywania umowy wykonywany będzie środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem). 8. Wykonawca dostarczał będzie sukcesywnie przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt oraz ryzyko, w ilości ustalonej stosownie do potrzeb Zamawiającego w uprzednio złożonym zamówieniu bez względu na jego wielkość - w terminie do godziny 7:00 dnia następnego, po dniu w którym zostało złożone zamówienie. Zamawiający składał będzie zamówienie do godz. 13:00. 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub braku części partii dostarczonego towaru Zamawiający złoży reklamację. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na towar wolny od wad w czasie do 12 godzin - w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnego zakresu ilościowego umowy. Sytuacja ta nie może być podstawą do roszczenia Wykonawcy o zakup nie zrealizowanej części umowy. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dodr.ibip.wroc.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach