Przetargi.pl
Dostawa mięs i przetworów mięsnych

Zakład Karny we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5726810, 5726824 , fax. 0-82 5726866
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny we Włodawie
    ul. Żołnierzy WiN 19 19
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5726810, 5726824, fax. 0-82 5726866
    REGON: 00032093400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięs i przetworów mięsnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kiełbasa serdelki w ilości 3400 kg, Kiełbasa krakowska parzona w ilości 700 kg, Kiełbasa luncheon w ilości 3400 kg, Kiełbasa mortadela w ilości 3200 kg, Kiełbasa parówkowa wieprzowa w ilości 3300 kg, Kiełbasa zwyczajna w ilości 3800 kg, Kiełbasa biała w ilości 300 kg, Kaszanka w ilości 1500 kg, Pasztet wieprzowy w ilości 1200 kg, Pasztetowa w ilości 1000 kg, Pieczeń zwyczajna w ilości 2000 kg, Kiełbasa śląska w ilości 1500 kg, Kiełbasa ogniskowa w ilości 1500 kg, Kiełbasa podwawelska w ilości 1500 kg, Salceson włoski w ilości 2200 kg, Salceson z indyka w ilości 1500 kg, Boczek mielony w ilości 1000 kg, Słonina faszerowana w ilości 1500 kg, Flaki wołowe w ilości 1000 kg, Żeberka paski wędzone w ilości 2000 kg, Kiełbasa mielonka drobiowa w ilości 650 kg, Kiełbasa mortadela drobiowa w ilości 600 kg, Kiełbasa polędwica drobiowa w ilości 600 kg, Kiełbasa szynkowa drobiowa w ilości 550 kg, Kiełbasa krakowska drobiowa w ilości 450 kg, Kiełbasa parówkowa drobiowa w ilości 2000 kg, Kiełbasa z indyka drobiowa w ilości 500 kg, Mięso drobiowe w kawałkach z indyka ilości około 1300 kg, Udka drobiowe w ilości około 1400 kg, Mięso wieprzowe - półtusze bez głowy i nóg - klasy U w ilości 5500 kg, Mięso wołowe drobne /II chuda/ w ilości 4500 kg, Mięso wołowe bez kości( udziec) w 1000 kg, Mielonka wieprzowa - konserwa o gramaturze w przedziale od 300g do 330g w ilości 1300 kg, Mielonka wołowa - konserwa o gramaturze w przedziale od 300g do 330g w ilości 700 kg, Pasztet drobiowy - konserwa o gramaturze w przedziale od 300g do 330g w ilości 1200 kg, Pasztet z indyka - konserwa o gramaturze w przedziale od 300g do 330g w ilości 800 kg, Pasztet drobiowy - konserwa o gramaturze 50g w ilości 50kg,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151133006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania kreślonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku nr 164 poz. 1655 oraz z 2008 roku Nr 171 poz1058, z późniejszymi zmianami). a ponadto spełniają dodatkowe warunki tj.: przyjmują warunki określone w projekcie umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. Spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą wszystkie dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku składania wspólnej oferty przez kilka podmiotów należy podać nazwę (firmę) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających taką ofertę, oznaczenie Wykonawcy (przedsiębiorcy) winno być zgodne z art. 4 pkt. 7 Ustawy z dnia 19.11.1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.), Należy podać firmę, lub nazwę przedsiębiorcy ze wskazaniem formy prawnej, a w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko przedsiębiorcy oraz nazwę, pod którą wykonuje on działalność gospodarczą, w przypadku podmiotów nie będących przedsiębiorcami, nazwę Wykonawcy należy podać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. - oświadczenie złożone na druku stanowiącym - załącznik Nr 2 do SIWZ - parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów dokumenty musi złożyć każdy Wykonawca. -pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, - pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszystkie powyższe dokumenty mają być przedstawione w formie oryginałów, lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: czsw.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną