Przetargi.pl
Dostawa miału węglowego na potrzeby lokalych kotłowni na terenie gminy Kluczbork

Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych w Kluczborku ogłasza przetarg

  • Adres: 46-203 Kluczbork, ul. Wolności 1A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 418-24-15 , fax. 0-77 418-24-15
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych w Kluczborku
    ul. Wolności 1A 1A
    46-203 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 418-24-15, fax. 0-77 418-24-15
    REGON: 16005065000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl/specyfikacje
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa miału węglowego na potrzeby lokalych kotłowni na terenie gminy Kluczbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostway węgla kamiennego sortyment miał M23 ( wartość opałowa 23000kJ , popiół 10 %, siarka 0,6 % ) w ilościach detalicznych w miarę występujących potrzeb zamawiającego na terenie gminy Kluczbork. Szacowana ilość jest na ok. 120 ton w okresie sezonu grzewczego 2009/2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A/ spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych / Dz. U. z 2004 r . nr 19 / - załącznik do specyfikacji. B/ prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem publicznym. C/ dysponują potencjałem technicznym , ekonomicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu dokonania oceny spełnienia tych warunków wykonawcy zobowiązani są do złożenia podpisanego wraz z dokumentami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia : Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 - prawo Zamówień publicznych ( wyłącznie na druku Zamawiającego- załącznik nr 2 do SIWZ ) Zaświadczenia, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem publicznym Oświadczenia i wykaz , że posiadają środki techniczne / samochody lub inny sprzęt / umożliwiający dostawę opału na wskazane miejsce i jego rozładunek w ilościach detalicznych w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający uważa za ilość detaliczną miału ciężar jego w zakresie od 1 do 3 ton. Jeżeli oferta wykonawców umowy wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana , należy przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która spełnia wszystkie wymagane warunki zamawiającego i zawiera najniższą cenę / cenę netto plus należny podatek VAT/ za jedną tonę miału węglowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: A/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy / wyłącznie wg wzoru Zamawiającego/, B/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ust.1i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych / Dz. U. z 2004 r nr 19/ , C/ zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym D/ oświadczenie , że wykonawca posiada środki techniczne umożliwiające wykonanie zamówienia i wykaz posiadanych środków technicznych przeznaczonych do wykonania zamówienia. Dokumenty bezwzględnie wymagane , gdy kilku wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Dokumenty wymienione w punkcie A,B,C,D / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców/, Pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Oferta jak i załączniki składane / na formularzu Zamawiającego / przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być podpisana przez wszystkich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl/specyfikacje
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach