Przetargi.pl
„DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA KOTŁOWNI W STRZEGOMIU NA SEZON GRZEWCZY 2020/2021”

Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 551 052, , fax. 748 551 052
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o.
    Aleja Wojska Polskiego 75
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 748 551 052, , fax. 748 551 052
    REGON: 22032891000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk.strzegom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA KOTŁOWNI W STRZEGOMIU NA SEZON GRZEWCZY 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego M II do kotłowni Zamawiającego przy ul. Ofiar Katynia w Strzegomiu, w szacunkowej ilości docelowej do 1.700 ton (słownie: jeden tysiąc siedemset ton), spełniającego co najmniej następujące parametry jakościowe: 1) rodzaj – miał węglowy M II (do 20 mm), 2) kaloryczność 22.000 kJ – 24.000 kJ, 3) zawartość siarki nie większa niż 0,6%, 4) zawartość popiołu nie większa niż 16%, 5) wilgotność nie większa niż 15%. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie dostarczał miał węglowy o wymaganych parametrach w ilościach podanych każdorazowo przez Zamawiającego. Ilości zależne będą od potrzeb związanych z warunkami atmosferycznymi, a także od możliwości składowania opału. Pierwsza dostawa obejmuje nie mniej niż 200 ton w terminie do dnia 20 września 2019 roku. Kolejne dostawy realizowane będą w terminie zadeklarowanym prze Wykonawcę w ofercie (i wskazanym przez Strony w umowie) – nie dłuższym jednak niż 120 godzin od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Dostarczony miał węglowy musi spełniać minimalne parametry jakościowe – zgodne z pkt 1 niniejszego rozdziału. W celu udokumentowania, że dostarczany miał węglowy odpowiada powyższym wymaganiom Zamawiający będzie żądał certyfikatu jakości miału węglowego do każdej dostawy. 4. Odbiór miału odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego. Podstawą wzajemnych rozliczeń będzie ilość dostarczonego miału określona w tonach i/lub kilogramach . Określona przez Zamawiającego ilość miału, stanowiąca przedmiot zamówienia jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Dostawy będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00, po) uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. Niedostosowanie się do wyznaczonych przez Zamawiającego godzin dostaw i przyjazd w innych godzinach, który spowoduje przestój u Wykonawcy,nie będzie źródłem żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dostawy miału realizowane będą w dostawach częściowych, samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego miału przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający wymaganych parametrów jakościowych. 5. W dniu każdej dostawy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia certyfikatu jakości dostarczanego miału. Zamawiający upoważniony jest do odmowy przyjęcia danej partii dostawy miału jeżeli z certyfikatu wynikać będzie, że nie posiada on właściwości wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością miału zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości miału zamówionego. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość miału określoną w dokumencie ważenia, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w Umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; , przelewem na rachunek bankowy: BNP Paribas Bank Polska S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0278 6200 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a Ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w SIWZ. Środki pieniężne wpłacone tytułem wadium muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu (określonego datą i godziną) składania ofert. 13. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 14. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu tj. dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści dokumentu powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 15. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale i musi obejmować cały termin związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Przy ustalaniu terminu związania ofertą należy mieć na uwadze, że jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy i dzień ten należy uwzględnić przy ustalaniu okresu ważności wadium. 16. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 17. Dowód wniesienia wadium: 1) w formie innej niż pieniądz należy doręczyć w oryginale Zamawiającemu w odrębnej kopercie wraz z ofertą. 2) w formie pieniężnej (potwierdzenie wpłaty/przelewu) należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Zamawiający będzie je oceniał: - wykonawca złożył stosowne oświadczenie - spełnia warunek - wykonawca nie złożył stosownego oświadczenia - nie spełnia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp . Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udziale zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach