Przetargi.pl
DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ STAPLERÓW, SIATEK I TAŚM CHIRURGICZNYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4427314, 4427311, , fax. 614 422 152
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi
    ul. Poznańska 30
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4427314, 4427311, , fax. 614 422 152
    REGON: 63982000400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ STAPLERÓW, SIATEK I TAŚM CHIRURGICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych materiałów szewnych oraz siatek i taśm chirurgicznych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku „1A” do SIWZ – (formularzu asortymentowo– cenowym), w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 6 pakietach. Oferowany przez Wykonawcę towar musi być zgodny z wymogami Polskich Norm Jakościowych oraz musi posiadać aktualne zezwolenia do stosowania w Polsce (świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, wpis do urzędowego wykazu środków farmaceutycznych i materiałów medycznych) zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 (Dz.U. z 2020r., poz. 185) oraz posiadać stosowne certyfikaty CE. Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1A do SIWZ (formularzu asortymentowo –cenowym). Opis ten należy odczytywać z ewentualnymi zmianami, będącymi wynikiem np. udzielonych odpowiedzi. Zamawiający wymaga, aby: a) dostarczane towary spełniały wymagania jakościowe przewidziane przepisami i normami obowiązującymi na terenie RP oraz wymogi co do opakowania, transportu i przechowywania; b) szwy zawarte w powyższych zadaniach charakteryzowały się: łatwością otwierania pojedynczego opakowania, gładkim wysuwaniem się nici z opakowania, igła musi być widoczna od razu po przełamaniu lub rozdarciu pojedynczego opakowania. c) opis produktu, nazwa handlowa, producent, rozmiary igły i nici, seria, data ważności, informacje o spełnianych normach, rysunek igły, kod katalogowy oraz przekrój poprzeczny igły umieszczone były na każdym opakowaniu zbiorczym oraz jednostkowym; d) wszystkie wymagane informacje o produktach zamieszczane na etykietach, bądź opakowaniach sporządzone były w języku polskim lub w postaci zharmonizowanych symboli; e) w pozycjach, gdzie wymagany jest materiał szewny z igłą - zaoferowania igieł silikonowanych; f) termin ważności produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu dostarczenia go do apteki Zamawiającego; g) dostawy były realizowane w ciągu 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia; h) wystawiana faktura zawierała numer umowy (SPZOZ_NT.DZP.….20); Zamawiający zastrzega sobie: a) możliwość zmniejszenia ilości zamawianych pozycji zgodnie z indywidualnymi potrzebami SPZOZ, b) prawo zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od potrzeb, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie: prawo zmiany (zmniejszenie lub zwiększenie) zamawianych ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od indywidualnych potrzeb SPZOZ, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia. Podane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości poszczególnego asortymentu są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych do 20 % zamówienia podstawowego. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ b) Wypełniony Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik 1A do SIWZ) dla części /Pakietu objętego ofertą Wykonawcy. c) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, e) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (na zasadach określonych w art. 23 Ustawy Pzp). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wszystkich stron, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy (wg wzoru: Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1, tj. że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – (wg wzoru: Zał. nr 2 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach