Przetargi.pl
Dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-55/12

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2012-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-55/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w siedmiu zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie 1 - Dostawa i montaż stanowiska do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk Zadanie 2 - Dostawa i montaż stanowiska do pielęgnacji noworodka Zadanie 3 - Wyposażenie meblowe pracowni dydaktycznych (łóżka szpitale, szafki przyłóżkowe, parawany, taborety, szafy medyczne, stoliki medyczne) Zadanie 4 - Fotel ginekologiczny i łóżko porodowe Zadanie 5 - Sprzęt rehabilitacyjny (materace, piłki, drabinki) Zadanie 6 - Dostawa urządzeń audiowizualnych Zadanie 7 - Drobny sprzęt medyczny 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących : załącznik nr 7a dla Zadania 1, załącznik nr 7b dla Zadania 2, załącznik nr 7c dla Zadania 3, załącznik nr 7d dla Zadania 4, załącznik nr 7e dla Zadania 5, załącznik nr 7f dla Zadania 6, załącznik nr 7g dla Zadania 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1) 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 2) 33100000-1 Urządzenia medyczne 3) 33140000-3 Materiały medyczne 4) 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne 5) 33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 6) 33192100-3 Łóżka do użytku medycznego 7) 33192120-9 Łóżka szpitalne 8) 33192000-2 Meble medyczne 9) 38412000-6 Termometry 10) 39143112-4 Materace 11) 39143116-2 Łóżeczka 12) 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 13) 37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 14) 37421000-5 Maty gimnastyczne 15) 38423100-7 Ciśnieniomierze 16) 38652100-1 Projektory 17) 38653400-1 Ekrany projekcyjne 18) 30195800-0 Chwyty do zwieszenia 19) 32324600-6 Telewizory 20) 33167000-8 lampy chirurgiczne 21) 31521000-4 Lampy 22) 38423000-6 Urządzenia do pomiaru ciśnienia 23) 42923110-6 Wagi Informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach