Przetargi.pl
Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Żeromskiego 28
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3883828 , fax. 041 3883877
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Żeromskiego 28 28
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3883828, fax. 041 3883877
    REGON: 00030429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) sprzęt ginekologiczny Kod CPV 25240000-5 ( załącznik nr 1) ; 2) szczoteczki ginekologiczne Kod CPV 25240000-5 ( załącznik nr 2); 3) sprzęt urologiczny Kod CPV 33141200 ( załącznik nr 3); 4) pojemniki na mocz i kał Kod CPV 25222200-05 ( załącznik nr 4); 5) cewniki Foleya Kod CPV 33141200-2 ( załącznik nr 5); 6) cewniki Nelaton, worki do dobowej i tygodniowej zbiórki moczu Kod CPV 33141200-2 ( załącznik nr 6) 7) cewniki moczowodowe do usuwania złogów Kod CPV 33141200-2 (załącznik nr 7); 8) dreny i cewniki Kehr, dreny perforowane Kod CPV 33141200-2 (załącznik nr 8); 9) sprzęt chirurgiczny Kod CPV 33141200-2 ( załącznik nr 9); 10) igły specjalistyczne, kaniule i aparaty do przetoczeń Kod CPV 33141320-9 (załącznik nr 10); 11) wkłucia centralne, zestaw do drenażu pęcherza, neoflony z PTFE, kaniule, cewniki Nelaton Kod CPV 33171000-9 (załącznik nr 11); 12) pediatryczne neoflony Kod CPV 33141220-8 (załącznik nr 12); 13) sprzęt anestezjologiczny jednorazowy Kod PCV 33157800-3 (załącznik nr 13); 14) odsysanie - sprzęt jednorazowy Kod CPV 33141640-08 (załącznik nr 14); 15) sterylne pokrowce na przewody i na aparat RTG z ramieniem C Kod CPV 33162200-5 (załącznik nr 15); 16) gąbki do czyszczenia, uchwyty do rurek i drenów, liczniki igieł Kod CPV 25211000-3 (załącznik nr 16); 17) papier do EKG Kod CPV 21233000-5 (załącznik nr 17); 18) elektrody do EKG Kod CPV 31711140-6 (załącznik nr 18); 19) rękawy do sterylizacji Kod CPV 25212400-4 (załącznik nr 19); 20) testy do sterylizacji Kod CPV 33124131-2 (załącznik nr 20); 21) kontrola mechanicznego mycia narzędzi medycznych Kod CPV 33124131-2 (załącznik nr 21); 22) papier pakowy, włóknina do sterylizacji Kod CPV 21222200-7 (załącznik nr 22); 23) Pojemniki na zużyte igły Kod CPV 25222205-5 (załącznik nr 23); 24) Fartuchy foliowe Kod CPV 33141600-6 (załącznik nr 24);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze ( ewidencji ) nie uległy zmianie, 2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 25, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 26, 4) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik 27, 5)wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 28 6) oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych produktów do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - załącznik nr 29 7 ) pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 8) dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość oferowanych produktów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną