Przetargi.pl
DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Znak sprawy: SZP/380/5/2016

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2016-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Znak sprawy: SZP/380/5/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 pakietów (zadań). Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2.1. do numeru 2.18., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: Pakiet I Rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno - gardłowe, prowadnice do rurek intubacyjnych, cewniki do odsysania dróg oddechowych, cewniki do podawania tlenu przez nos, łączniki obrotowe, katetery, filtry (Załącznik Nr 2.1.) Pakiet II Elektrody (Załącznik Nr 2.2.) Pakiet III Zestawy do biopsji (Załącznik Nr 2.3.) Pakiet IV Cewniki Foley, Tieman, Nelaton, Pezzer, cewniki do karmienia, kanki doodbytnicze, worki do pobierania moczu (Załącznik Nr 2.4.) Pakiet V Sprzęt medyczny do odsysania i zbiórki wydzielin (Załącznik Nr 2.5.) Pakiet VI Zestawy chirurgiczne (Załącznik Nr 2.6.) Pakiet VII Pojemniki z tworzywa sztucznego na zużyty sprzęt medyczny (Załącznik Nr 2.7.) Pakiet VIII Zestawy medyczne (Załącznik Nr 2.8.) Pakiet IX Pojemniki na mocz i na kał, kieliszki do podawani leków (Załącznik Nr 2.9.) Pakiet X Asortyment ginekologiczny (Załącznik Nr 2.10.) Pakiet XI Opaski identyfikacyjne (Załącznik Nr 2.11.) Pakiet XII Osłonki do sondy pomiarowej do termometru Genius 2 (Załącznik Nr 2.12.) Pakiet XIII Ostrza do strzygarki CareFusion (Załącznik Nr 2.13.) Pakiet XIV Okularki ochronne do fototerapii (Załącznik Nr 2.14.) Pakiet XV Sprzęt ogólno - medyczny (Załącznik Nr 2.15.) Pakiet XVI Żel do cewnikowania (Załącznik Nr 2.16.) Pakiet XVII Układy anestetyczne, worki anestezjologiczne, łyżki jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych oraz pozostały drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku używany na blokach operacyjnych (Załącznik Nr 2.17.) Pakiet XVIII Pojemniki z tworzywa sztucznego do przechowywania i transportu próbek chirurgicznych (Załącznik Nr 2.18.) Pod pojęciem dostaw należy rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu. Szacowana wielkość niniejszego zamówienia wynosi 287 958,49 PLN, czyli 68 433,7454 euro. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to siedem dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą mailową. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 8.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres niezmienności cen
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach