Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
- Data zamieszczenia: 2011-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
pl. Polski 3/4 3/4
50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
REGON: 00027581400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MEBLI, znak sprawy: ZP-17/11/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKRES ZAMÓWIENIA: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym - tj. załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. b) Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczone odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3. c) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania. d) Meble muszą być z jednej serii, spójne i jednolite co do wykonania i wyglądu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. e) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego kolor laminatu/tapicerki/stelażu, na podstawie dostarczonych Zamawiającemu próbek materiałów/wybarwień konkretnego Wykonawcy. f) Koloryt drewna i laminatu muszą być uzgodnione z przedstawicielem Zamawiającego na próbach modelowych-próbnik materiałów. g) Dobór elementów uzupełniających winien być konsultowany z przedstawicielem Zamawiającego h) Szczególną uwagę należy poświęcić zagadnieniu trwałości wyposażenia, odporności na fizyczne uszkodzenia, oraz zastosowania materiałów łatwo zmywalnych i bardzo odpornych na szorowanie i detergenty. Założyć należy, że pomieszczenia będą również miejscem pracy studentów, pełnym farb, klei i innych substancji chemicznych, a także ostrych narzędzi. Wymagania ogólne dotyczące mebli wykonanych z płyt: Meble należy wykonać z płyty MDF lub wiórowej, wykończonej doklejką PCV w kolorze mebli - blaty i wieńce szaf doklejka o gr. 2 mm, pozostałe elementy 1 mm. Meble wyposażone są w stopki regulacyjne, zamki, uchwyty metalowe, zawiasy samodomykające. Meble należy wykonać z płyty o grubości min. 18 mm. Półki mocowane w sposób zapobiegający ich wypadnięciu lub wyszarpnięciu. W szafach, regałach, przestrzeń pomiędzy półkami ok. 35cm., aby umożliwić korzystanie ze standardowych segregatorów. Dodatkowo w bokach szaf, regałów, wykonane otwory pozwalające na zmianę wysokości półki (skokowo co 3-3,5 cm). Uchwyty w kolorze srebrnym matowym, ewentualna możliwość zmiany po uzgodnieniu z użytkownikiem. Kolory oklein podane w opisach poszczególnych mebli są kolorami pożądanymi - ostateczny odcień będzie ustalony z użytkownikiem. Wymagania ogólne dotyczące mebli metalowych: Korpusy szaf należy wykonać z blachy stalowej o gr. min. 1 mm, pozostałe elementy z blach o gr. min. 0,8 mm Zamawiający dopuszcza drobne odstępstwa w zakresie podanych wymiarów oraz w stosunku do rysunków poglądowych o ile nie wpłyną one na funkcjonalność mebli. Odstępstwa takie należy uzgodnić z przyszłym użytkownikiem przed dostawą mebli. Meble muszą odpowiadać normom PN -F-06000-1:1998 oraz PN-F-06000-2:1998 Opis mebli zamieszczony powyżej obowiązuje dla wszystkich zadań, o ile nie został zmodyfikowany w szczegółowym opisie zawartym przy konkretnym zadaniu. Wszystkie rysunki mają charakter poglądowy. Podane wymiary w opisie przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w granicach +/- 1 cm. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby meble były nowe i odpowiadały, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, były wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążone prawem osób trzecich. Wymagane w niniejszym postępowaniu meble należy dostarczyć: a. zadanie nr 1 - do budynku ASP ul. Garncarska 5-6 we Wrocławiu b. zadania nr 2: - do budynku ASP ul. Garncarska 5-6 we Wrocławiu (poz. 1-9 formularza asortymentowo cenowego); - do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu (poz. 10 formularza asortymentowo cenowego); c. zadania nr 3: - do budynku ASP ul. Garncarska 5-6 we Wrocławiu (poz. 1-10 formularza asortymentowo cenowego); - do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu (poz. 11-12 formularza asortymentowo cenowego); oraz wnieść i zamontować we wskazanym pomieszczeniu. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbiorczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka przy ul. Galla Anonima w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa leżaków do obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-07-21 - Uzupełnienie wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Kraśniku Dolnym, Kruszynie, Ocicach i Żeliszowie
Dodano: 2016-07-14 - Wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Brzeźniku, Ocicach i Żeliszowie - kreatywne przedszkola
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO (III CZĘŚCI): Część I - sprzęt kwaterunkowy drewniany, Część II - siedziska i oparcia do krzeseł, taboretów (materiały naprawcze) Część III - sprzęt kwaterunkowy polowy
Dodano: 2016-07-04 - OPRACOWANIE ARANŻACJI POMIESZCZEŃ WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU NR.7 nr sprawy WNP/414/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część II
Dodano: 2016-05-31 - BZP.3810.42.2016.JK-dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (Oddz. VIB) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-05-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do sal obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-05-11 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI RÓŻNYCH NA POTRZEBY UCZELNI nr sprawy WNP/206/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-04-25