Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 396 38 40 , fax. 052 396 38 41
- Data zamieszczenia: 2011-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 31 Stycznia 56a 56a
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 396 38 40, fax. 052 396 38 41
REGON: 77152057300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli ze stali nierdzewnej do kuchni oraz stolików i krzeseł do stołówek szkolnych funkcjonujących w placówkach oświatowych na terenie Gminy Chojnice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli ze stali nierdzewnej, stanowiących wyposażenie kuchni szkolnych oraz stolików i krzeseł do stołówek szkolnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa zał. Nr 4. Do której szkoły przedmiot zamówienia należy dowieźć określa zał. Nr 5. Zamawiający zastrzega sobie wybór koloru blatu stolika i koloru tapicerki siedziska krzesła - w dniu podpisania umowy, z załączonych w ofercie wzorników z uwzględnieniem różnorodności w poszczególnych szkołach (min. 20 dla blatów stołów i 10 dla siedzisk krzeseł). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. gminachojnice.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną