Przetargi.pl
Dostawa mebli wraz z montażem i wyposażeniem pomieszczeń biblioteki przy ul. 1 Maja 149 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Rozwój oferty kulturalnej w Aglomeracji Wałbrzyskiej poprzez przebudowę i doposażenie obiektów instytucji kultury w Wałbrzychu:Adaptacja budynku przy ul. 1 Maja 149 na potrzeby oddziału bibliotecznego,

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
    REGON: 57959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli wraz z montażem i wyposażeniem pomieszczeń biblioteki przy ul. 1 Maja 149 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Rozwój oferty kulturalnej w Aglomeracji Wałbrzyskiej poprzez przebudowę i doposażenie obiektów instytucji kultury w Wałbrzychu:Adaptacja budynku przy ul. 1 Maja 149 na potrzeby oddziału bibliotecznego,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem i wyposażeniem pomieszczeń biblioteki przy ul. 1 Maja 149 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Rozwój oferty kulturalnej w Aglomeracji Wałbrzyskiej poprzez przebudowę i doposażenie obiektów instytucji kultury w Wałbrzychu:„Adaptacja budynku przy ul. 1 Maja 149 na potrzeby oddziału bibliotecznego”. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę wraz z rozładunkiem oraz montażem mebli i wyposażenia. Meble muszą być fabrycznie nowe Zobowiązuje się Dostawcę aby, przed wykonaniem dostawy, wykonał dokładną inwentaryzację pomieszczeń (pomiary), do których będą dostarczane meble oraz aby dostarczone meble miały wymiary na podstawie tej inwentaryzacji. UWAGA! Dostawca będzie odpowiadał za niewłaściwie zrobioną inwentaryzację. Dostawca zobowiązany będzie do naprawy wszelkich szkód, jakie zostaną wyrządzone podczas wykonywania pomiarów i/lub wyposażania obiektu. Dostarczone meble i wyposażenie muszą być z materiałów łatwych do utrzymania w czystości. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany jest przekazać fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim - z dokładnym wskazaniem, której pozycji z tabeli zestawienia wyposażenia (zał. do SIWZ) dotyczy dana fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z zestawieniem wyposażenia załączonym do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z Załącznika nr 1 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do przekazania co najmniej trzech próbek płyty meblowej (trzy próbki blatu i trzy próbki frontu) – każda w innym kolorze. Zalecana jest wizja lokalna pomieszczeń do których dostarczone zostaną meble.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 2 000 zł (dwa tysiące złotych) najpóźniej do dnia 10.08.2017 r. do godz. 10.00. Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem; wadium przetargowe: Dostawa mebli wraz z montażem i wyposażeniem pomieszczeń biblioteki przy ul. 1 Maja 149 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Rozwój oferty kulturalnej w Aglomeracji Wałbrzyskiej poprzez przebudowę i doposażenie obiektów instytucji kultury w Wałbrzychu:„Adaptacja budynku przy ul. 1 Maja 149 na potrzeby oddziału bibliotecznego”. 6.4 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 6.5 W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 6.6 W przypadku złożenie przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) wskazanie, że gwarancja jest nieodwołalna, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, nie odpowiedział na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie odpowiedział na wezwanie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw”, g) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Ww. postanowienia stosuje się również do poręczeń. 6.7 Zwrot wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych 6.8 Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jeżeli: a) Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa Pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach