Sąd Rejonowy w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 665 62 22, , fax. 856 656 405
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Białymstoku
Mickiewicza 103
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 665 62 22, , fax. 856 656 405
REGON: 00032129900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownictwo powszechne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz z montażem i podłączeniem urządzeń w Biurze Obsługi Interesanta w Sądzie Rejonowym w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (39 szt) wraz z montażem i podłączeniem urządzeń w Biurze Obsługi Interesanta w Sądzie Rejonowym w Białymstoku zgodnie z projektem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Meble i wyposażenie będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniu C002 w siedzibie Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane dostarczone meble i wyposażanie były objęte co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. 5. Zamawiający wymaga, aby czas wyłączenia z eksploatacji pomieszczenia BOI był nie dłuższy niż 5 dni roboczych. Za czas wyłączenia z eksploatacji uznaje się czas, kiedy pracownicy zamawiającego nie mogą wykonywać obsługi interesantów w tym pomieszczeniu. Dzień roboczy zaczyna się o godzinie 7:30 i o tym czasie pomieszczenie musi być gotowe do przyjęcia pracowników i interesantów, w tym musza być podłączone wszystkie systemy i urządzenia, pierwotnie zainstalowane w pomieszczeniu. Wyłączenie pomieszczenia z eksploatacji możliwe jest po zakończeniu pracy Sądu (godz. 15:30 w każdy dzień roboczy, w poniedziałki od godz. 18:00). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Ośrodka Edukacji Ekologicznej.
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa wyposażenia oraz urządzeń technicznych warsztatów szkolnych.
Dodano: 2021-05-13 - Dostawa mebli i wyposażenia.
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa wyposażenia oraz urządzeń technicznych warsztatów szkolnych
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych do budynku Urzędu Gminy w Siemiatyczach , ul. Tadeusza Kościuszki 88
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia.
Dodano: 2020-03-11 - Dostawa mebli wraz z montażem i podłączeniem urządzeń w Biurze Obsługi Interesanta w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
Dodano: 2019-09-18 - Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia.
Dodano: 2019-08-05 - "Pierwszy żłobek w Sejnach"
Dodano: 2019-06-18 - Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby Przedszkola w Choroszczy
Dodano: 2019-06-07