Przetargi.pl
Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Świebodzin

Nadleśnictwo Świebodzin w Świebodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 822 001, , fax. 683 823 926
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Świebodzin w Świebodzinie
    ul. Wojska Polskiego 3
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 683 822 001, , fax. 683 823 926
    REGON: 97004020900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Świebodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zadania: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Świebodzin. 1.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ), Wykazie pomieszczeń i mebli (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz na rysunkach stanowiących załączniki nr 12 – 16 do SIWZ. 1.3. Ilość mebli stanowiących przedmiot zamówienia określa Wykaz pomieszczeń i mebli (załącznik nr 11 do SIWZ) 1.4. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) normy i parametry. 1.5. Miejscem dostawa i montażu mebli stanowiących przedmiot zamówienia będzie budynek siedziby Nadleśnictwa Świebodzin (ul. Wojska Polskiego 3, 66-200 Świebodzin), który obejmuje starą części budynku siedziby Nadleśnictwa Świebodzin - skrzydło budynku od ul. Wojska Polskiego (określoną w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej jako budynek 1A) i nową części budynku siedziby Nadleśnictwa Świebodzin - skrzydło budynku położone w głębi działki od strony parkingu (określoną w SIWZ i załącznikach do niej jako budynek 1B), a także położny na tej samej działce budynek gospodarczy (określony w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej jako budynek 2). Lokalizację pomieszczeń w budynkach przedstawiają rysunki stanowiące załączniki nr 12 – 16 do SIWZ. Rysunki te mają charakter poglądowy i w przypadku niezgodności wymiarów mebli należy kierować się wymogami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) i Wykazie pomieszczeń i mebli (załącznik nr 11 do SIWZ). 1.6. Prawo opcji: Przedmiotem zamówienia opcjonalnego jest dostawa wraz z montażem mebli do wyszczególnionych w Wykazie pomieszczeń i mebli (załącznik nr 11 do SIWZ). Skorzystanie z prawa opcji może polegać na zleceniu Wykonawcy dostawy wraz z montażem części albo wszystkich mebli, o których mowa w zdaniu poprzedzającym. Zakres w jakim Zamawiający skorzysta z prawa opcji zostanie określony w oświadczeniu Zamawiającego. Meble stanowiące przedmiot zamówienia opcjonalnego powinny spełniać wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) w takim samym zakresie jak meble stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego. Miejscem dostawy i montażu mebli stanowiących przedmiot zamówienia opcjonalnego będzie budynek siedziby Nadleśnictwa Świebodzin (ul. Wojska Polskiego 3, 66-200 Świebodzin). Pozostałe zasady na jakich Zamawiający może skorzystać z prawa opcji oraz zasady realizacji zamówienia opcjonalnego określone są w rozdz. 8 pkt 2 i rozdz. 16 pkt 5 SIWZ oraz w § 1 ust. 10 - 15 Wzoru umowy (złącznika nr 8 do SIWZ). Wykonawca powinien podać cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia opcjonalnego w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wypełnić pozycje dotyczące zamówienie opcjonalnego w Formularzu cenowym oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). Cena oferty stanowi sumę ceny brutto zamówienia podstawowego i ceny brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia opcjonalnego. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Wskazane ewentualnie w SIWZ patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt, są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Podane w opisach ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie rozwiązania równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że zapewniają one uzyskanie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia nie gorszych od założonych w dokumentach wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1.2. 2.2. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na wykonany przedmiot umowy (na meble) gwarancji jakości i rękojmi za wady w wymiarze minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Wykonawca najpóźniej przy podpisywaniu protokołu odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną obejmującą przedmiot całej umowy – wzór – załącznik nr 9 do SIWZ, na okres zdeklarowany w ofercie. Niedostarczenie Zamawiającemu karty gwarancyjnej w terminie będzie traktowane jako przypadek nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zgodnie z zapisami SIWZ udzieli gwarancji jakości na okres dłuższy niż 36 miesięcy to także udziela rękojmi na taki sam okres jak okres udzielanej gwarancji. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi kryterium pozacenowe wyboru najkorzystniejszej oferty określone w rozdz. 17 pkt. 2 ppkt. 2.2. SIWZ. 2.3. Załatwienie wszystkich formalności i poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł, na warunkach określonych w § 8 wzoru umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 2.5. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w budynku siedziby Nadleśnictwa Świebodzin, w celu zapoznania się z warunkami miejsca dostawy i prawidłowego przygotowania oferty. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.7.00-15.00. Termin wizji lokalnej należy z wyprzedzeniem uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 5600,00 złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 58203000451110000000286860 (Nr Swiftowy Banku (BIC) PPABPLPKXXX IBAN: PL58203000451110000000286860) z dopiskiem: wadium w przetargu na dostawę mebli wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Świebodzin. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty lub złożyć odrębnie przed upływem terminu składania ofert, z napisem na kopercie: Wadium w przetargu na dostawę mebli wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Świebodzin. 5. Z treści wadium wnoszonej w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Powyższe wymagania dotyczy również treści poręczenia. 6. Treść wadium wnoszonej w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości musi zawierać następujące elementy: 6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 6.3. kwotę gwarancji/poręczenia, 6.4. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp . 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 20.11.2019 roku do godz. 9.00. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, tj.:3 dni od dnia otrzymania wiadomości o konieczności ponownego wniesienia wadium. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 15.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 15.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 15.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie obowiązany przedstawić: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca składa wraz z ofertą; 1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca składa wraz z ofertą. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców. 3 .Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w Sekcji III.1.3). lit.a)) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w Sekcji III.1.2)) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, Wykonawca w celu wykazania wobec tych podmiotów braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim się powołuje na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zobowiązany będzie do: 2.1 zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. 10 pkt 1. ppkt. 1.1. oraz 1.9., na załączniku nr 2 i 3 do SIWZ – składanych wraz z ofertą, 2.2 przedstawienia dokumentów potwierdzających dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego – składanych wraz z ofertą, 2.3 przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Sekcji III.4) pkt 1-7. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. 3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 3.1. w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3.3. oświadczenie, o którym mowa Sekcji III.7) pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – oświadczenia muszą być złożone wraz z ofertą. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.4. oświadczenie, o którym mowa Sekcji III.7) pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3.5. oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4) pkt. 1. - 7. albo odpowiadające mi dokumenty określone w Sekcji III.4) pkt.8. 10 i 12 obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – przedmiotowe dokumenty Wykonawcy, których oferta zostanie najwyżej oceniona będą obowiązani złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert, 3.6. oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.5.1) pkt.1. - 3. obowiązany będzie złożyć odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku udziału w postępowaniu, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. 9 pkt. 2 i 4 SIWZ - przedmiotowe dokumenty Wykonawcy, których oferta zostanie najwyżej oceniona będą obowiązani złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert, 3.7.wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; 3.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 3.9. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 4 . W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w rozdz. 10 pkt 1. należy załączyć (1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz (2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 pkt 1 ppkt 2 – 8, pkt 1 ppkt 1.10 – 1.11 oraz pkt, 2 4, 6 i 8 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 5. Oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.7) pkt 1., a także dokument potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego składa się w formie pisemnej w oryginale. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.). 7 Oferta musi zawierać: 7.1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 7.2. Formularz cenowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 7.3. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 7.4. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 7.5. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Pełnomocnictwo, 7.6. dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach