Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
- Data zamieszczenia: 2013-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w załączniku I do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Pokój 103 1. Szafa ubraniowa - 1 szt. 2. Szafa biurowa - 1 szt. 3. Szafa biurowa 40 - 1 szt. 4. Szafa gospodarcza - 1 szt. 5. Szafka wisząca - 6 szt. 6. Szafka z szufladami - 1 szt. 7. Szafka z szufladami - 1 szt. 8. Szafka pod ksero - 1 szt. 9. Biurko - 2 szt. 10. Stolik - 1 szt. Pokój 235 1.Zestaw segmentowy I - 1 kpl. 2.Zestaw segmentowy II - 1 kpl. 3. Zestaw segmentowy III - 1 kpl. 4. Zestaw segmentowy IV - 1 kpl. 5. Zestaw segmentowy V - 1 kpl. 6. Szafka dolna - 1 szt. 7. Szafa gospodarcza - 1 szt. 1.2 Zamówienie obejmuje dostawę mebli, ich wniesienie i montaż wraz z wypoziomowaniem oraz dodatkowo montaż i ustawienie mebli znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego (w pok. 235 - szafa obok szafki gospodarczej oraz nadstawka do szafki dolnej). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz krzeseł. ZP/65/2016
Dodano: 2016-07-13 - ZP/40/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-18 - ZP/28/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i montaż wyposażenia - mebli biurowych w budynku Urzędu Gminy Wejherowo przy ul. Transportowej 1 w Wejherowie
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych, mebli komputerowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego
Dodano: 2016-04-12 - ZP/15/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Katedry Żywienia Klinicznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-21 - dostawa wraz z montażem mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń Oddziału Celnego Basen V mieszczącego się przy ul. Indyjskiej 13 w Gdyni
Dodano: 2016-03-08 - Postępowanie na dostawę wraz z montażem mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń Izby Celnej w Gdyni w terminalu pasażerskim T2 gdańskiego lotniska mieszczącego się przy ul. Słowackiego 200 oraz pomieszczeń Izby Celnej w budynku biurowym Koga w Gdańsku przy ul. Witolda Andruszkiewicza 5
Dodano: 2016-02-12 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do wnętrz kościoła NMP, Wieży Kleszej i Domku Dzwonnika, realizowane w ramach Projektu pn. Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowanego z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Znak sprawy: Zp 04/2016
Dodano: 2016-02-09 - sygn. akt 1/B/NA/2016 Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-01-20