Przetargi.pl
Dostawa mebli tapicerowanych stanowiących wyposażenie domów studenckich AGH w Krakowie ZP/0158/2009

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli tapicerowanych stanowiących wyposażenie domów studenckich AGH w Krakowie ZP/0158/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli tapicerowanych stanowiących wyposażenie domów studenckich AGH w Krakowie ZP/0158/2009. Zamówienie realizowane będzie z podziałem na części: Zamówienie cząstkowe 1 Dostawa 780 szt. krzeseł metalowych tapicerowanych Zamówienie cząstkowe 2 Dostawa 32 sztuk foteli tapicerowanych Zamówienie cząstkowe 3 Dostawa 20 sztuk foteli ergonomicznych Zamówienie cząstkowe 4 Dostawa 12 sztuk foteli obrotowych do komputera 3.3 Wspólny Słownik Zamówień: 39112000-0 Krzesła; 39113100-8 Fotele Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli tapicerowanych stanowiących wyposażenie niżej wymienionych domów studenckim AGH w Krakowie: 1. Dom Studencki nr 2 (DS-2) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 11, 2. Dom Studencki nr 4 (DS-4) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 10, 3. Dom Studencki nr 5 (DS-5) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 8, 4. Dom Studencki nr 6 (DS-6) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 6, 5. Dom Studencki nr 7 (DS-7) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 4, 6. Dom Studencki nr 9 (DS-9) znajdujący się przy ul. Budryka 9, 7. Dom Studencki nr 10 (DS-10) znajdujący się przy ul. Budryka 7, 8. Dom Studencki nr 11 (DS-11) znajdujący się przy ul. Budryka 5, 9. Dom Studencki nr 14 (DS-14) znajdujący się przy ul. Budryka 2, 10. Dom Studencki nr 15 (DS-15) znajdujący się przy ul. Tokarskiego 10, 11. Dom Studencki nr 16 (DS-16) znajdujący się przy ul. Tokarskiego 6, 12. Dom Studencki nr 18 (DS-18) znajdujący się przy ul. Tokarskiego 8. 13. Dom Studencki nr 19 (DS-19) znajdujący się przy ul. Tokarskiego 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: - dla zadania nr 1; 2.000 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) - dla zadań nr 2, 3 i 4 wadium nie obowiązuje. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-04-15 do godz. 9:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokumenty potwierdzające: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 SIWZ 2 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn: 1.zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. na łączną kwotę minimum 60.000,- zł, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania oraz odbiorców 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumenty potwierdzające: 1) Wykaz wykonanych dostaw + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy zał. nr 6 SIWZ 2) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności- zał. Nr 7 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty 2 Podpisany wzór umowy 3 Opisy techniczne oferowanych mebli (zdjęcie, wymiary, informacje na temat materiałów z których wykonane są meble: tkanina tapicerki, pianka tapicerska itp.) 4 Dokument gwarancyjny 5 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 6 Dokumenty wymienione w pkt powyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ergonomia, estetyka i funkcjonalność oferowanych mebli
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach