Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg
- Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
- Data zamieszczenia: 2011-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
Pl. Wolności 1 1
05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli szkolnych do Szkoły Podstawowej w Izabelinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje dostawę mebli szkolnych do nowo wybudowanego budynku Szkoły Podstawowej w Izabelinie gm. Nieporęt kod CPV: 39160000-1 (meble szkolne); zgodnie z załączonym wykazem mebli szkolnych stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie mebli i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od mebli i urządzeń wskazanych w załączniku do SIWZ. 3. Przed realizacją zamówienia należy potwierdzić podaną kolorystykę i wymiary poszczególnych pozycji. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,- zł (słownie: jeden tysiąc zł), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb Miejskiej Szkoły Artystycznej I stopnia im. Konstantego Ryszarda Domagały
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, drobnego wyposażenia i akcesoriów do pracy z dziećmi w ramach pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 10 w Warszawie w Dzielnicy Wilanów
Dodano: 2016-07-12 - SP3.ZP.271.01.16 - Dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa wraz z montażem mebli dla budynku oświatowego przy ul. Żywnego 25 w Warszawie jako pierwsze wyposażenie obiektu w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i rozbudowa budynku oświatowego przy ul. Żywnego 25 wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Gimnazjum nr 42
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa ławek i krzeseł szkolnych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa i montaż szafek i ławek w budynku Szkoły Podstawowej nr 203 przy ul. Skorupki 8 w Warszawie (znak sprawy ZP-17/16)
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa i montaż stanowisk audytoryjnych, biurek i krzeseł
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych
Dodano: 2015-07-12 - WYPOSAŻENIE ZESPOŁU SZKÓŁ PUBLICZNYCH W MYSIADLE
Dodano: 2015-06-30 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia wraz z montażem w pomieszczeniach budynku gimnazjum ZS przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach
Dodano: 2015-06-24