Przetargi.pl
Dostawa mebli, sprzętu AGD i innego wyposażenia wnętrz dla Ośrodka Opiekuńczo - Wychowawczego w Łaziskach

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli, sprzętu AGD i innego wyposażenia wnętrz dla Ośrodka Opiekuńczo - Wychowawczego w Łaziskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, sprzętu AGD i innego wyposażenia wnętrz dla Ośrodka Opiekuńczo - Wychowawczego w Łaziskach. Dostawa mebli, sprzętu AGD i innego wyposażenia wnętrz i ich rozmieszczenie wraz z montażem na miejscu w lokalu wg wskazań Zamawiającego, do Ośrodka Opiekuńczo - Wychowawczego w Łaziskach, 26- 505 Orońsko, Łaziska 15 a. Zamówienie obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie i montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, sprzętu AGD i innego wyposażenia, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępne konserwacje oraz przystosowanie do ich użytkowania (tj. mycie, czyszczenie). Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). Na wszystkie meble i wyposażenie Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. Zamawiający zaleca, aby na etapie przygotowania oferty, dokonać wizję lokalną w Ośrodku Opiekuńczo-Wychowawczym w Łaziskach 15A. Uwaga! Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu paletę kolorów (próbki) laminatów, drewna i elementów tapicerowanych. 1) Elementy meblowe Oferowane i dostarczone meble muszą być wykonane z godnie z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych. Biurka, dostawki, stoły konferencyjne zgodnie z: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004; szafy, kontenery zgodnie z: PN-EN 14074:2006, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006 Wszystkie zawiasy z dożywotnią gwarancją. Płyta użyta do produkcji mebli powinna spełniać normę PN EN 14322, emisja formaldehydu odpowiadająca klasie E1. Badania powinny być potwierdzone certyfikatem wystawionym przez niezależną instytucję uprawnioną do wystawiania takich certyfikatów. Certyfikat zostanie przedstawiony zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 2) Elementy meblowe tapicerowane Oferowane i dostarczone meble muszą być wykonane z godnie z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych. Fotele obrotowe zgodnie z PN EN 1335- 2:2002; PN EN 1335-3:2002; PN - F - 06108 - 6:1997. Zastosowany materiał powinien spełniać warunki trudno zapalności, odporność na ścieranie nie może być niższa niż 50 000 cykli Martindale. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ 3. Meble, sprzęt AGD i inne wyposażenie wnętrz powinny być rozmieszczone zgodnie z Technologicznym zagospodarowaniem pomieszczeń, rzut parteru i piętra stanowiącym załącznik nr 7. 4. Przed realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zweryfikować wszystkie wymiary w naturze. 5. Wykonawca musi przewidzieć wahania długości mb szaf zabudowanych oraz pozostałej zabudowy meblowej w granicach +/-10%. 6. Elementy wyposażenia powinny być wykonane z materiałów spełniających polskie europejskie normy i posiadać atesty dla materiałów przeznaczonych do pomieszczeń na pobyt ludzi w budynkach użyteczności publicznej. 7. Wymiary zasłon i firan zostały podane jako wymiary orientacyjne. Wykonawca musi określić wymiary zasłon i firan na podstawie pomiarów okien. 8. Tkaniny na zasłony należy stosować takie których właściwości są zgodne z zapisem art. 258 ust.1a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 9. Wyklucza się stosowanie do wykończenia wnętrz materiałów i wyrobów łatwo zapalnych. UWAGA! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 10. Wzór umowy. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 931000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną