Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg
- Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 091 3261333
- Data zamieszczenia: 2013-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
ul. Zamkowa 23 23
72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333
REGON: 00052974600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MEBLI, SPRZĘTÓW I WYPOSAŻENIA DO XVI W. DWORKU W WOLINIE, PRZEZNACZONEGO NA POTRZEBY MIĘDZYNARODOWEGO CENTRUM KULTURY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA MEBLI, SPRZĘTÓW I WYPOSAŻENIA DO XVI W. DWORKU W WOLINIE, PRZEZNACZONEGO NA POTRZEBY MIĘDZYNARODOWEGO CENTRUM KULTURY. 2. Dostarczone meble i sprzęty muszą być fabrycznie nowe, wykonane w I gatunku i kompletne do użytkowania, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z montażem i uruchomieniem. 3. W celu dostosowania się do wytycznych .konserwatorskich oraz zachowanie jednolitości stylu kolorystyki oraz koniecznością dopasowania się do zabytkowego charakteru wnętrz i założeń projektu aranżacji obejmującego całość parteru ,umeblowanie musi być jednolite pod względem wzoru stylu, wybarwienia drewna, zdjęcia, szkice , próbki mebli wraz z wybarwieniem mebli i próbki tkanin Wykonawca winien będzie załączyć do oferty. 4. Informacje szczegółowe dotyczące ilości dostarczanych mebli i wyposażenia, wymagań odnośnie jakości, rodzaju zastosowanych materiałów, wymiarów, wzorów i kolorystyki zostały określone w formularzu cenowym i w założeniach do projektu aranżacji wnętrz . Dokumenty te są załącznikami do siwz. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wymogów w zakresie kolorystyki i wzornictwa dostarczanych mebli. Opisy w projekcie aranżacji wnętrz zawierają nazwy własne znaki towarowe oraz mają podane charakterystyczne dla producenta wymiary. Opisy te nie są wiążące i w takich przypadkach Wykonawca zgodnie z ustawą Pzp może zastosować materiały i wyroby innych producentów i marek niż określone w projektach, z zachowaniem równoważnych lub lepszych parametrów technicznych i trwałości. 6. Zastosowane materiały nie mogą pogorszyć zakładanej w projekcie funkcjonalności całego obiektu objętego zamówieniem. W zakresie wystroju i aranżacji wnętrz wymagane jest zachowanie zakładanej kolorystyki, stylistyki , wzornictwa i trwałości. 7. Zamawiający wymaga aby dostarczany sprzęt audio video pochodził od jednego producenta i był wyposażony w odpowiednie złącza i kable umożliwiający dowolną konfigurację każdej części , bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń. 8. Wykonawca przed zastosowaniem innych materiałów we własnym zakresie uzgodni ich zastosowanie i uzyska pisemną akceptację Zamawiającego i Projektanta aranżacji wnętrz.. 9. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć zakup wyposażenia zgodnie z załącznikiem , dostarczenie własnym staraniem i na własny koszt do miejsca przeznaczenia to jest do budynku Dworku przy ul. Zamkowej 23 w Wolinie, rozpakowanie, zmontowanie, wniesienie i ustawienie mebli sprzętów, założenie dekoracji okiennych, zabudowę szatni, zabudowę kuchenną w pomieszczeniach zgodnie z projektem aranżacji wnętrz. Projekt przewiduje wyposażenie pomieszczeń parteru i poddasza i galerii oraz klatki schodowej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczone wyposażenie i sprzęt na okres 36 miesięcy od daty protokolarnego przekazania całej dostawy. 10. Realizacja dostaw będzie się odbywać w dniach roboczych w godzinach od 730 do godz. 1530 z wyjątkiem sobót . Dostawy będą zgłaszane do Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 11. Obiekt pochodzi z XVI w. i dlatego dostarczane wyposażenie i umeblowanie musi swoją stylistyką i formą nawiązywać do tego okresu. 12.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, jakościowym wykonawcy mają dołączyć do oferty próbki, fotografie, szkice oraz niżej wymienione dokumenty : a) atest higieniczny lub dokument równoważny dla tkaniny obiciowej, b) atest higieniczny lub dokument równoważny dla lakierów jakimi będą pomalowane meble, potwierdzający dopuszczenie wyrobu do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi , c) atest higieniczny lub inny dokument dla klejów i płyt meblarskich potwierdzający dopuszczenie wyrobu do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. d) oświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że oferowane meble spełniają wymagania wytrzymałości i stabilności zgodnie z normą EN, e) fotografie lub szkice proponowanych mebli z uwzględnieniem szczegółów zdobniczych i kolorystycznych, f) fotografie proponowanych chodników i dywanów, wraz z opisem ich składu z uwzględnieniem szczegółów zdobniczych i kolorystycznych jak w załączniku do siwz. g) próbki materiałów tapicerskich, dekoracyjnych, tapet o minimalnych wymiarach 20x20 cm i co najmniej 3 wzorach i odcieniach kolorystycznych wskazanych w załączniku do siwz , h) próbki kolorystyczne drewna wykończeń fornirowych o wymiarach min 20x15, w co najmniej 3 odcieniach dla każdego materiału fotografie lub szkice mebli z uwzględnieniem szczegółów zdobniczych i kolorystycznych w załączniku do siwz. i) fotografie proponowanych lamp wiszących, plafonów i kinkietów . j) dane techniczne wyposażenia audio -video - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadum w wysokości 5 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę mebli oraz artykułów komputerowych dla potrzeb SPSK NR 1 PUM OS ZP 58 16
Dodano: 2016-07-26 - stawa mebli dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2016-07-22 - dostawa fabrycznie nowego wyposażenia kwaterunkowego odznaczającego się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy tj. Komendzie Miejskiej Policji w Koszalinie, Komendzie Miejskiej Policji w Świnoujściu, wydział KGP oraz CBŚP w Szczecinie.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej do pomieszczeń Zamiejscowego Wydziału Przemysłu Drzewnego w Szczecinku
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie AG-IU/272-18/2016
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie AG-IU/272-20/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa mebli do Wydziału Matematycznego - Fizycznego US
Dodano: 2016-06-23 - Dostawę mebli oraz sprzętu i narzędzi medycznych do SPSK Nr 1 PUM OS ZP 44 16
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa mebli biurowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-05-02