Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI POD WYMIAR

Ziębickie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8191219, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ziębickie Centrum Kultury
    ul. Wojska Polskiego 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8191219, , fax. -
    REGON: 78100200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.ziebice.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI POD WYMIAR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: „DOSTAWA MEBLI „POD WYMIAR”. UWAGA: Zamawiający udziela zamówienia w częściach (nie mylić z możliwością składania ofert częściowych) w zakresie dostawy mebli. Dokumentacja „projekt wykonawczy” obejmuje swym zakresem zarówno: 1) niniejsze postępowanie, tj. „meble pod wymiar” jak i, 2) odrębne postępowanie nie będące przedmiotem tego zamówienia dostawę mebli gotowych i wyposażenia uzupełniającego. Wykonawca kalkuluje cenę w zakresie postępowania określonego w ppkt 1) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, który dotyczy dostawy dla tego postępowania. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 39155000-3 Meble biblioteczne Dodatkowe kody CPV: 39141100-3 Regały 39516100-3 Meble tapicerowane 39111000-3 Siedziska 39121000-6 Biurka i stoły 3. Opis przedmiotu zamówienia: Uwaga: Na obiekcie prowadzone są obecnie roboty budowlane. Zamawiający wymaga współdziałania Wykonawcy z Wykonawcą Robót Remontowych w celu sprawnego i bezkolizyjnego przeprowadzenia wszelkich prac, w szczególności w zakresie punktów montażu umeblowana. 1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli pod wymiar do budynku Ziębickiego Centrum Kultury przy ul. Wojska Polskiego 10, 57-220 Ziębice. 2) Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem i przystosowaniem (w tym wypoziomowanie) mebli na miejscu. Bezwzględnie należy sprawdzić zachowanie poziomu mebli, niezależnie od poziomu posadzki. 3) Dokładne punkty montażu należy uzgadniać z Zamawiającym. 4) Wymiary mebli wpasowanych pomiędzy elementami budowlanymi jak np. regały, szafki, sprawdzić na miejscu (lokalizacja kontaktów, grzejników, instalacji, piony ścian, poziomy podłóg i sufitów). 5) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z gabarytami wejść do budynku (obiekt historyczny z wysokim parterem) i pomieszczeń w celu zapewnienia wniesienia mebli w elementach do ich wnętrza. 6) Warunki dostawy: Dostawa będzie zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 18:00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą drogą elektroniczną poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy co najmniej na dwa dni robocze przed terminem dostawy. Zamawiający wskaże osobę upoważnioną do odbioru dostawy. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7) Wymagania: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i oryginalnie zapakowany, kompletny, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz spełniający wymagania obowiązujących norm jakościowych a także przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt wykonawczy załącznik nr 5 do SIWZ ; b) Wykaz mebli pod wymiar dla przedmiotowego zamówienia- załącznik nr 6 do SIWZ 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostawę przedmiotu zamówienia: minimalny okres gwarancji 12 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Kryteria oceny ofert zostały określone w części XIV SIWZ. 5. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp., a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz załącznikach, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację dostawy zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zamówienia. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie dodatkowych dostaw mebli opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ do 20% wartości zamówienia podstawowego. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość́ gwarantowaną opisaną w załączniku nr 6 do SIWZ (dla zamówienia podstawowego), natomiast Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zamówienia dostaw mebli dodatkowych których realizacja w ramach prawa opcji nastąpi najpóźniej do dnia 30 listopada 2020 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. – wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Uwaga: wykonawca może złożyć oświadczenie razem z ofertą, ale z oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej wykonawca przygotowuje oświadczenie we własnym zakresie. Wzór oświadczenia przygotowany przez Zamawiającego dotyczy przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej) 2.Środki naprawcze (self- cleaning): Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp. oraz pkt 16-20 ustawy Pzp. (obligatoryjne przesłanki wyłączenia) lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zastosowanie środków naprawczych nie będzie miało miejsca w stosunku do Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, Wykonawcy, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz wobec którego nie upłynął jeszcze określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy uzna za wystarczające przedstawione przez niego dowody. W przypadku nieuwzględnienia przedstawionych dowodów Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania. 3. Inne dokumenty. 1) Oferta - na ofertę składa się: a) formularz ofertowy - zgodnie z wzorem załącznika nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach