Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2019-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli oraz wyposażenia do Żłobka Miejskiego przy ul. Matejki 30 w Nowej Soli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia do Żłobka Miejskiego przy ul. Matejki 30 w Nowej Soli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: drewnianych łóżek i łóżeczek niemowlęcych, kompletów pościeli, materacy do łóżeczek niemowlęcych, mebli typu: szafy na pościel, szafki szatniowe, ławki do szafek szatniowych, metalowe szafy ubraniowe, stoły, regały, półeczki, zestawy meblowe, biurka, stoliki do karmienia, przewijaki (z półkami, burtami, materacami), biblioteczka, szafka w kształcie domku, szafki kuchenne, tablic informacyjnych magnetycznych, krzeseł, stołków z tworzywa sztucznego, krzesełek do karmienia, nocników, koszy na pieluchy, koszy na śmieci, gruszek rehabilitacyjnych (kształtki rehabilitacyjne), materaca w kształcie siedziska, dużego zestawu materacy, puf okrągłych, siedziska piankowego, zestawu koszy do segregacji odpadów, pojemników na papier toaletowy, podajników ręczników, dozowników mydła w płynie, szczotki do wc, lustra uchylnego, rolet wewnętrznych drzwiowych (rozpraszające światło i zaciemniające), rolet wewnętrznych okiennych (rozpraszające światło i zaciemniające), tabliczki informacyjnych na drzwi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000 złotych (słownie dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i krzeseł dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
Dodano: 2024-06-27 - Wyposażenie - zakup, dostawa, montaż wyposażenia pozostałego w ramach zadania pn. „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze”.
Dodano: 2022-08-25 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa mebli do budynku Dziennego Domu Pobytu SENIOR+ przy ul. Kasprowicza 8 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-29 - Dostawa zestawu szklanych gablot ekspozycyjnych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa mebli do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-21 - Dostawa zestawu szklanych gablot ekspozycyjnych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż mebli kuchennych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa mebli do obiektu Pływalni Krytej Solan w Nowej Soli.
Dodano: 2020-08-06