Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05400 Otwock, ul. Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2017-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa mebli oraz sprzętu ze stali nierdzewnej na sale operacyjne oraz sprzętu i wózków medycznych dla SPSK im. prof. Adama Grucy w Otwocku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli oraz sprzętu ze stali nierdzewnej na sale operacyjne oraz sprzętu i wózków medycznych dla SPSK im. prof. Adama Grucy w Otwocku. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 rozdzielne pakiety: 1) Pakiet nr 1- Wózki medyczne ze stali nierdzewnej 2) Pakiet nr 2 - Wyposażenie wózków medycznych Ogólny zakres zamówienia 1. Dostawa na miejsce 2. Montaż w pomieszczeniach bloku operacyjnego lub oddziału 3. Uruchomienie 4. Szkolenie personelu w zakresie użytkowania 5. Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej 6. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: dokumentów określonych przez ustawę o wyrobach medycznych, dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment w zakresie pakietu nr 1 był wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że asortyment opisany w pakiecie nr 2, nie musi być wyrobem medycznym. Wymagany okres gwarancji; minimum 24 miesiące (parametr oceniany) od daty odbioru całego zakresu umowy. Płatności Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu wszystkich sprzętów z pakietu oraz przeprowadzeniu szkoleń. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do siwz –Tabela parametrów wymaganych oraz załączniku nr 5 do siwz- Tabela wymagań technicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia) 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Na dostawę wyposażenia w postaci mebli, sprzętu medycznego i elektronicznego w ramach zadania pn: Zakup wyposażenia i sprzętów medycznych do wyremontowanych komórek organizacyjnych SPZZOZ w Lipsku
Dodano: 2023-10-26 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-07-20 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-05-31 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-05-25 - dostawa mebli medycznych oraz mebli biurowo-socjalnych dla Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2019-12-12 - dostawa i montaż wyposażenia na Blok Operacyjny oraz Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii (meble, meble ze stali nierdzewnej, drobny sprzęt medyczny)
Dodano: 2019-12-10 - Wyposażenie pomieszczeń po modernizacji Szpitala Powiatowego
Dodano: 2019-07-19 - Wyposażenie pomieszczeń po modernizacji Szpitala Powiatowego
Dodano: 2019-06-04 - Dostawa wyposażenia Oddziałów Psychiatrycznych Instytutu Psychiatrii i Neurologii.
Dodano: 2019-04-09 - Wyposażenie pomieszczeń po modernizacji Szpitala Powiatowego – I etap – wyposażenie meblowe
Dodano: 2018-09-10