STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
- Data zamieszczenia: 2020-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Al. Jana Pawła II 25A
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. +48508082032, +48506656760
REGON: 384503002 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli. 2. Zasadniczy zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli. 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy przewidzianymi dla tego rodzaju dostaw i usług oraz z należytą starannością. 6. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego z zakresu ochrony środowiska w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca oświadcza, iż wszyscy jego pracownicy planowani do zaangażowania w realizację przedmiotu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności jeżeli przepisy prawa wymagają takich uprawnień. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble oraz wyposażenie fabrycznie nowe i wolne od wad. 9. Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu i składowania. 10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać naniesiony na opakowaniu opis umożliwiający jednoznaczną jego identyfikację. 11. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zlokalizowanym na terenie Stalowej Woli. 12. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania gwarancji dotyczącej przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 13. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 14. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 7 dni tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 15. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 16. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia. 17. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ i Specyfikacji technicznej (Załącznik numer 5, Załącznik numer 6, Załącznik numer 7, Załącznik numer 8, Załącznik nr 9, Załącznik nr 10). 18. Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz ofertowy; 2) Formularz rzeczowo – cenowy – Załącznik nr 1; 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego; 2) Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego; 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli oraz krzeseł i foteli dla potrzeb Psychiatrycznego Oddziału Dziennego
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa mebli do Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o.o. – zamówienie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa mebli gotowych i w zabudowie dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-06 - „Dostawa i montaż mebli na potrzeby realizacji projektu „NISKO CORAZ WYŻEJ – PODNIESIENIE POTENCJAŁU EKONOMICZNO – GOSPODARCZEGO MIASTA I KONKURENCYJNOŚCI ŻYCIA W MIEŚCIE” .
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa mebli
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA”, w systemie „ pod klucz ”w Stalowej Woli
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Seniora oraz Regionalnej Izby Pamięci w Lesku
Dodano: 2021-02-25