Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
- Data zamieszczenia: 2012-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
ul. Dywizjonu 303 12 12
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
REGON: 06005921600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli oraz sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/44/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, zestawów komputerowych, urządzenia wielofunkcyjnego oraz oprogramowania do budynku nr 8 - Domek Ogrodnika z podziałem na zadania: - Zadanie I - Dostawa i montaż mebli a) przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w asortymencie, cechach i ilościach określonych w dokumentacji technicznej; b) meble powinny być wykonane z materiałów spełniających polskie /europejskie/ normy i atesty dla materiałów przeznaczonych do pomieszczeń na pobyt ludzi w budynkach użyteczności publicznej; c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie mebli oraz projekt aranżacji wnętrz, przedmiar, które w wersji elektronicznej zawierają się w plikach pod nazwą Budynek nr 8 - dostępne na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego; d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble pod adres wskazany przez Zamawiającego; e) przez dostarczenie mebli rozumie się wniesienie i montaż mebli przez Wykonawcę w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; f) po zrealizowaniu Zamówienia - w terminie 7 dni - zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez Wykonawcę i Komisję Odbioru składającą się z przedstawicieli Zamawiającego; g) Wykonawca oświadcza, że meble będą fabrycznie nowe, sprawne technicznie i będą spełniały warunki techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia; h) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na meble na okres 24 miesięcy; i) Wykonawca, przed realizacją zamówienia, zobowiązany jest do wykonania pomiarów uszczegóławiających, przy udziale Zamawiającego, w poszczególnych pomieszczeniach, dla których meble będą przeznaczone; j) UWAGA: W przypadku użycia w projekcie aranżacji wnętrz, w przedmiarze, nazwy producenta, znaku towaru, patentu, pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów i produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiały, produkty o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane. - Zadanie II - Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy na zestawy komputerowe, urządzenie wielofunkcyjne oraz 12 miesięcy na mat. eksploatacyjne; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna na sprzęt komputerowy, która znajduje się w Formularzu ofertowym - w Dziale II SIWZ; c) Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis urządzeń technicznych; 2) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39 00 00 00 - 2 meble, wyposażenie, urządzenia domowe; 39 10 00 00 - 3 meble; 39 11 20 00 - 0 krzesła; 39 12 10 00 - 6 biurka i stoły; 48 00 00 00 - 8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; 30 20 00 00 - 1 urządzenia komputerowe; 3) w kosztach dostawy należy przewidzieć usuwanie ewentualnych uszkodzeń, zniszczeń wyrządzonych przez Wykonawcę w obrębie prowadzonych dostaw wraz z montażem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: na Zadanie I - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę i montaż mebli oraz sprzętu RTV i AGD do kwater internatowych w Dęblinie, Puławach, Rzeszowie i Lublinie
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa i montaż mebli do stanowiska informacyjnego w ramach zadania pn.Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli.
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa i montaż mebli do stanowiska informacyjnego w ramach zadania pn.Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa i montaż wyposażenia do 12 nowych kwater internatowych w Nisku
Dodano: 2015-09-07 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-08-19 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla Centrum Badawczego Nawozów
Dodano: 2015-07-31 - Wyposażenie 4 nowych kwater internatowych w Przemyślu
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli..
Dodano: 2015-05-21 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Analitycznego
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli.
Dodano: 2015-04-09