Przetargi.pl
Dostawa mebli „na wymiar” oraz rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli „na wymiar” oraz rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wykonanych „na wymiar” oraz rolet do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) CZĘŚĆ I Dostawa mebli „na wymiar” do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie 2) CZĘŚĆ II Dostawa rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie. CZĘŚĆ I Dostawa mebli „na wymiar” do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli kuchennych oraz szaf pod zabudowę w budynku administracyjno-świetlicowym w Pieńkowie. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez zamawiającego w całości, tj. po zmontowaniu. 3.4. Zaleca się, aby Wykonawca, przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, dokonał we własnym zakresie pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyskał wszelkie inne informacje potrzebne dla prawidłowej realizacji zamówienia (np. dotyczące konstrukcji ścian itp.). Wymiary podane w pkt 3.6. są wymiarami przybliżonymi. W załączeniu Zamawiający udostępnia rzuty pomieszczeń. 3.5. Zestawienie mebli do wykonania podane jest z podziałem na pomieszczenia. Numery poszczególnych pomieszczeń zawarte są w rysunkach technicznych. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących mebli: zestaw mebli kuchennych, w tym: dostawa i montaż zlewozmywaka i baterii 1 zestaw 1.8. kuchnia szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami o wymiarach 4500x2500x600; 2 szt. 1) 1.9. świetlica,2) pomieszczenia 2.7. i 2.8. stanowią jedno pomieszczenie – duża sala szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami 2180x1670x400; 1 szt. 1.2. biuro szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami 2830x2750x600; 1 szt. 1.7. gabinet szafa z drzwiami przesuwnymi narożna z półkami 2660/1910x2750x600m; 1 szt. 2.6 siedziba stowarzyszeń i koło hobbystyczne szafa z drzwiami przesuwnymi narożna z półkami 1100x1200; 1 szt. 2.9. gabinet lustro; proponuje się lustro składające się z dwóch części o łącznych wymiarach 3700x2000, lustro należy zamontować na ścianie pomiędzy oknami 1 zestaw (2 lustra o łącznych wymiarach 3700x2000) pomieszczenia 2.7. i 2.8. stanowią jedno pomieszczenie – duża sala 3.6.1. Zamawiający proponuje następujące szafki wchodzące w skład zestawu mebli kuchennych: 1) Słupek 600 pod lodówkę, 2) Słupek 600 pod piekarnik i mikrofalówkę, Szafki dolne: 3) Front do zmywarki, 4) Szafka narożna 1100, 5) Szafka pod zlewozmywak z szufladą 670, 6) Szafka narożna 1010, 7) Szafka z szufladami 945, 8) Szafka z półką 450, Szafki górne: 9) Szafka górna 1160x580x280 – 2 szt., 10) Szafka górna 615x580x280 - 2 szt., 11) Szafka górna okapowa – 1 szt., 12) Szafka górna 490x580x280 – 1 szt. 3.6.2. Wytyczne do zestawu mebli kuchennych: 1) Szafki podnoszone na siłownikach, 2) Fronty szafek mają być wykonane z płyty foliowanej MDF o min 16 mm, 3) Kolor frontów - szary/popiel, 4) Korpusy - z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, 5) Kolor korpusów – tożsamy z kolorem frontów, 6) Krawędzie – oklejone ABS, 7) Szafki dolne mają być wykonane na regulowanych nóżkach, a do nich zamocowany cokół meblowy w kolorze frontów z możliwością ściągania, 8) Rozwiązania do frontów uchylnych – łatwe otwieranie, możliwość zatrzymania na dowolnej wysokości oraz delikatne i ciche zamykanie dzięki zintegrowanemu systemowi hamowania cichego domyku. 9) Zawiasy w szafkach z cichym domykiem, 10) Blat roboczy w okleinie HPL o grubości 38 mm. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wmontowania w meble następującego sprzętu AGD: 1) PIEKARNIK BEKO BIM24302B, 2) PŁYTA INDUKCYJNA BEKO HII64402ATX, 3) ZMYWARKA BEKO DIS25012, 4) OKAP AMICA OMP6251BG, 5) LODÓWKA SAMSUNG BRB260000WW. 3.8. Sprzęt AGD zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wycięcia niezbędnych otworów w blacie oraz zintegrowania sprzętu AGD z szafkami. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do wmontowania zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem 1B1D z kompozytu, odporny na krótkotrwałe oddziaływanie wysokich temperatur, odporny na uderzenia i zarysowania. Maksymalne wymiary zlewu to: 780x500 mm. Bateria z minimum 5-letnią gwarancją. 3.10. Wykonawca zapewni, aby meble zamontowane były przy użyciu mechanizmów(m.in. mechanizm uchylający i domykający, siłowniki, wózki górne i dolne), których producenci zapewniają co najmniej 6-letnią gwarancję. 3.11. Wykonawca dokona montażu mebli we wskazanych pomieszczeniach budynku świetlicowo-administracyjnym w Pieńkowie. CZĘŚĆ II Dostawa rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie 3.12. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet zaciemnieniowych do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie. 3.13. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”. 3.14. Rolety mają być montowane do okna w kasecie PCV z prowadnicami sterowane koralikami. Rolety mają być dostosowane do okien z nawietrzakami. Materiał koloru granatowego - co najmniej 70% zaciemnienia. 3.15. Poniżej zestawienie okien. Zaleca się, aby Wykonawca zweryfikował wymiary w obiekcie. ilość okien ilość rolet szerokość szyby długość szyby 1.2 biuro 1 2 53 125 1.9 świetlica 3 6 53 125 1.7 gabinet (szklane drzwi na taras) 1 3 szklane drzwi - wymiary dla szyb od lewej do prawej:80,80,100 szklane drzwi - wymiary dla szyb od lewej do prawej: 131,131,137 2.7 i 2.8. duża sala góra 4 8 53 153 2.9 gabinet 1 2 53 153 2.6 gabinet nad gabinetem ze szkl.drzwiami - siedziba stowarzyszeń i koło hobbystyczne 1 2 53 153 dotyczy części I i części II 3.16. Na dzień ogłoszenia przetargu budynek nie posiada zasilania w energię elektryczną. Zapotrzebowanie w energię elektryczną Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia we własnym zakresie. 3.17. Kody CPV: CZĘŚĆ I: 39100000-3 meble, 39141400-6 kuchnie do zabudowy, CZĘŚĆ II: 39515410-2 rolety wewnętrzne 3.18. Zamówienie dotyczy projektu pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo” w ramach działania RPZP.09.03.00 Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich Oś Priorytetowa RPZP.09.00.00 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. 3.19. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.20. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia – jeżeli dotyczy, 6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert:Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną