Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
ul. Mączna 3
54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
REGON: 93268454000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mebli na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Skoczylasa 8 funkcjonującego w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia: 1) część 1 zamówienia: dostawa krzeseł, stołów, foteli, szezlongu itp. na potrzeby DDP przy ul. Skoczylasa 8; 2) część 2 zamówienia: dostawa biurek, regałów itp. na potrzeby DDP przy ul. Skoczylasa 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Skoczylasa 8 funkcjonującego w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia: 1) część 1 zamówienia: dostawa krzeseł, stołów, foteli, szezlongu itp. na potrzeby DDP przy ul. Skoczylasa 8; 2) część 2 zamówienia: dostawa biurek, regałów itp. na potrzeby DDP przy ul. Skoczylasa 8. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: CPV 39100000-3 Meble; CPV 39140000-5 Meble domowe; CPV 39143200-8 Meble do jadalni; CPV 39516100-3 Meble tapicerowane; CPV 39121200-8 Stoły; CPV 39112000-0 Krzesła; CPV 39113100-8 Fotele; CPV 39121100-7 Biurka, 39141100-3 Regały. 3. Towar będzie dostarczony do Dziennego Domu Pomocy przy ul. Skoczylasa 8 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz jego montażu w miejscu wskazanym przez Zmawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest w Kalkulacjach cenowych stanowiących Załącznik nr 2a oraz Załącznik nr 2b do SIWZ. 5. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5a (dotyczy części 1 zamówienia) oraz Załączniku 5b (dotyczy 2 części zamówienia) do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a i/lub 4b do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostanie złożona tylko jedna oferta. Wymóg złożenia oświadczenia o braku przynależności albo przynależności do grupy kapitałowej dotyczy każdej części oddzielnie 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem i ustawieniem w wybranych pomieszczeniach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej według indywidualnego projektu Zamawiającego oraz gotowych mebli i wyposażenia dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Usług Społeczno - Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-12-18 - Dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Usług Społeczno - Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-11-14 - SZP/242-342/2023 Dostawa mebli dla Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa mebli na potrzeby Biura Wsparcia Osób Niepełnosprawnych Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Dodano: 2023-08-07 - Dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Działu Informacji i Promocji PWr
Dodano: 2023-06-20 - Dostawa wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Domu Kultury w Radwanicach.
Dodano: 2023-03-31