Przetargi.pl
dostawa mebli metalowych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowobudowanego Komisariatu Policji Wrocław-Krzyki; numer sprawy 289-113-211/2013/AB

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mebli metalowych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowobudowanego Komisariatu Policji Wrocław-Krzyki; numer sprawy 289-113-211/2013/AB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowobudowanego Komisariatu Policji Wrocław-Krzyki. 1.1. Dostawa obejmuje: szafy ubraniowe BHP, szafy metalowe gospodarcze; szafy metalowe klasy A, B i C, szafki/gabloty na klucze; regały magazynowe R1, R2 i R3; drabiny aluminiowe; wieszaki stojące. 1.2. Charakterystykę i ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy określono w specyfikacjach asortymentowo - cenowych (załączniki numer 1.1. - 1.5. do SIWZ). 1.3. Minimalne wymagania techniczne i jakościowe dla asortymentu w poszczególnych częściach zamówienia określono w załącznikach 6.1. - 6.5. do SIWZ. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 (pięć) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 2.1. Część I postępowania: dostawa szaf ubraniowych BHP, szaf metalowych gospodarczych - załącznik numer 1.1. do SIWZ. 2.2. Część II postępowania: dostawa szaf metalowych klasy A, B i C, szafek/gablot na klucze - załącznik numer 1.2. do SIWZ. 2.3. Część III postępowania: dostawa regałów magazynowych R1, R2 i R3 - załącznik numer 1.3. do SIWZ. 2.4. Część IV postępowania: dostawa drabin aluminiowych - załącznik numer 1.4. do SIWZ. 2.5. Część V postępowania: dostawa wieszaków stojących - załącznik numer 1.5. do SIWZ. 3. Miejscem, do którego będzie dostarczony przedmiotu zamówienia będzie Magazyn Wydziału Zaopatrzenia komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław). 4. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 4.1. 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 4.2. 44423200-3 - Drabiny 4.3. 39141300-5 - Szafy 4.4. 39131100-0 - Regały archiwalne oraz 39136000-4 - Wieszaki na odzież. 5. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Zamawiający pod pojęciem produktów równoważnych rozumie produkty o składzie chemicznym, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Składając ofertę równoważną Wykonawca jest zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu - w tym typ, producenta, nr katalogowy - oraz przedstawienia w ofercie dokładnego opisu technicznego oferowanych zamienników podając ich parametry techniczne w zakresie określonym w załącznikach do SIWZ. Wykonawca może dołączyć do oferty specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia zawierającą wyszczególnione cechy charakterystyczne potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w SIWZ, np. karty katalogowe/foldery/prospekty/informacje producenta lub inne równoważne dokumenty. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego 6. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ IV: WADIUM I ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zasady wnoszenia wadium. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla Komisariatu Policji Wrocław-Krzyki - nr sprawy 289-113-211/2013/AB. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1. pieniądzu 1.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3.3. gwarancjach bankowych 1.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 1.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 1.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 1.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami). 1.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: 71 / 340 39 73), a potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. 2. Wysokość wadium. 2.1. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 2.1.1. Część 1 postępowania - 2400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych zero groszy). 2.1.2. Część 2 postępowania - 4300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych zero groszy). 2.1.3. Część 3 postępowania - 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych zero groszy). 2.1.4. Część 4 postępowania - 140,00 zł (słownie: sto czterdzieści złotych zero groszy). 2.1.5. Część 5 postępowania - 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych zero groszy). 3. Zasady zwrotu wadium. 3.1. Zamawiający zwróci Wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp: 3.1.1. Na podstawie art. 46 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 3.1.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.1.3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1a Prawa zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Zatrzymanie wadium. 4.1. Na podstawie art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.2. Na podstawie art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 4.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5.1. Zamawiający na podstawie art. 147 ust. 1 Pzp żąda od wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie najpóźniej w dniu podpisania. 5.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 5.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 5.3.1. pieniądzu; 5.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 5.3.3. gwarancjach bankowych; 5.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 5.4. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Zwrot zabezpieczenia. 6.1. Zamawiający w myśl art. 151 ust. 1 Pzp zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach