Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-372 Kielce, Seminaryjska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
- Data zamieszczenia: 2019-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Seminaryjska 2
25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
REGON: 29072786900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli metalowych i mebli do siedzenia dla KWP w Kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, załadunek i wyładunek, wniesienie, montaż wraz z ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscu/pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 3.3 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca złoży certyfikaty i dokumenty określone w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do SIWZ . 3.4 Wykonawca zobowiązany jest podać producenta, model, typ/nazwę zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nr certyfikatu. 3.5 Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. 3.6 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.7 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą, załadunkiem i z wyładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscu/pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 3.8 Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie wyłącznie z udziałem przedstawiciela Wykonawcy, z którym została podpisana umowa. 3.9 W przypadku gdy podczas wnoszenia, ustawiania lub montażu wyposażenia nastąpi uszkodzenie wewnątrz obiektu, do którego było dostarczane wyposażenie, strony sporządzą protokół zniszczeń. Wykonawca przywróci wnętrza do stanu pierwotnego na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w protokole zniszczeń. 3.10 Przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisem i parametrami technicznymi wyszczególnionymi w opisie przedmiotu zamówienia. 3.11 Spisanie protokołu odbioru ilościowo/jakościowego przez strony. Zamawiający uzna dostawę za zrealizowaną po podpisaniu protokołu bez uwag co stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury. 3.12 W przypadku ustalenia przy odbiorze przedmiotu umowy przez Zamawiającego, że dostarczony towar nie jest zgodny ze specyfikacją, niekompletny lub uszkodzony Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania przez strony protokołu zawierającego w/wym. zastrzeżenia do załadunku, transportu, wymiany przedmiotu umowy lub uzupełnienia braków oraz do poniesienia wszelkich związanych z tym kosztów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków
Dodano: 2024-04-16 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Dodano: 2021-01-12 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Dodano: 2021-01-08 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach” - nagłośnienie
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Dodano: 2020-10-14 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
Dodano: 2020-10-07 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
Dodano: 2020-09-23 - Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn. „Bezpieczna Przyszłość” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na latach 2014 -2020
Dodano: 2020-09-22 - „Zakup i dostawa środków ochronnych, wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Bejscach”
Dodano: 2020-09-22