Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Gagarina 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 11
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 000001324 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli metalowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli metalowych, zwanych dalej „meblami”.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, zwanym dalej „opisem”, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3. Dostawa, montaż i ustawienie mebli bezpośrednio do dziesięciu jednostek zlokalizowanych na terenie Torunia (kod 87-100). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąć, 00/100) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego o numerze:PL 87 1160 2202 0000 0000 3281 1137 kod BIC (SWIFT): BIGBPLPW, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ref.: 90-DZP.261.142.2022 – dostawa mebli metalowych”.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej w ust. 3 niniejszego rozdziału, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa pzp.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci na rachunek bankowy z którego zostało wniesione.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej:wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – przynajmniej 1. dostawę mebli metalowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy, 00/100);2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2021-01-22 - Dostawy sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2020-11-18 - Dostawy sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Byczynie
Dodano: 2019-07-05 - Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora i mieszkania chronionego w Dobrem
Dodano: 2019-04-30 - Dostawy mebli
Dodano: 2019-04-11