Przetargi.pl
dostawa mebli medycznych oraz mebli biurowo-socjalnych w ramach realizacji projektu RPKP.06.01.01-04-0097/17 pn. "Rozbudowa (nadbudowa) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego".

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Ligi Polskiej
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 574 290 , fax. 566 574 290
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki
    ul. Ligi Polskiej 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 574 290, fax. 566 574 290
    REGON: 87121917800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mebli medycznych oraz mebli biurowo-socjalnych w ramach realizacji projektu RPKP.06.01.01-04-0097/17 pn. "Rozbudowa (nadbudowa) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych, mebli biurowo-socjalnych w ramach realizacji projektu RPKP.06.01.01-04-0097/17 pn."Rozbudowa (nadbudowa) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego", z podziałem na n/w zadania: Zadanie Nr 1 - dostawa mebli medycznych; Zadanie Nr 2 - dostawa mebli biurowo-socjalnych. 1.1. Specyfikacje asortymentowo-ilościowo-cenowe dotyczące Zadań Nr 1 - Nr 2 określają Załączniki Nr 2/1 - 2/2 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 1.2. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych dla oferowanego przedmiotu zamówienia określają dokładnie: - Załącznik Nr 3/1 (wymagania techn.-eksloatacyjne dla mebli o konstrukcji płycinowej), - Załącznik Nr 3/2 (wymagania techn.-eksloatacyjne dla mebli w systemie konstrukcji aluminiowej i z wypełnieniem z płyty meblowej), - Załącznik Nr 3/3 (wymagania techn.-eksloatacyjne dla mebli ze stali kwasoodpornej), - Załącznik Nr 3/4 (wymagania techn.-eksloatacyjne dla pozostałego wyposażenia). Odpowiednie Załączniki od Nr 3/1 – 3/4 stosownie do treści i zakresu złożonej oferty, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty - specyfikacje asortymentowo-ilościowo-cenowe Nr 2/1 i 2/2 określają jakie pozycje w obydwu zadaniach mają być wykonane wg określonych wymagań techniczno-eksploatacyjnych. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przedstawi ofertę na etapie jej składania zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ poprzez wypełnienie i podpisanie: 1) formularza „Oferta” (zalecaną treść formularza ofertowego stanowi Zał. nr 1 do SIWZ), 2) załączników do „Oferty”, których dotyczy oferta tj. specyfikacje asortymentowo-ilościowo-cenowe przedmiotu zamówienia, specyfikacje parametrów techniczno-użytkowych wg wzoru określonego w SIWZ, 3) wstępnego oświadczenia w zakresie wskazanym w SIWZ, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania (Zał. Nr 7 i 8 do SIWZ), 4) pełnomocnictw do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, o ile ma zastosowanie w odniesieniu do danej oferty. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 2.1. Zamawiający żądał będzie od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (tego którego oferta zostanie najwyżej oceniona), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wymienionych w rozdziale II pkt. 3b ppkt 1) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i rozdziale II pkt 3b ppkt. 1/ SIWZ: 1) pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.1. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b w/w rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Punkt 4.1. stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach