SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg
- Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 426 393 452
- Data zamieszczenia: 2020-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
ul. Żeromskiego 113
90-549 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6393452, 6393458, fax. 426 393 452
REGON: 47120816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli medycznych do Centralnego Bloku Operacyjnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa mebli medycznych do Centralnego Bloku Operacyjnego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie nie jest podzielone na pakiety. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”) oraz w Załączniku nr 1a) - Parametry techniczne. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia: 33.19.20.00-2 - Meble medyczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VIII) 1.1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1a) do Formularza Oferty „Parametry techniczne”. 1.2 Wypełniony (lub sporządzony wg wzoru) załącznik nr 1b) do Formularza Oferty – Warunki gwarancji i serwisu). 2. „Formularz asortymentowo-cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2. 3. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ . 4. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP 19/23 Zakup mebli medycznych w ramach realizacji projektu: Zapewnienie kompleksowego świadczenia usług medycznych w zakresie układu krążenia – modernizacja oddziału kardiologii
Dodano: 2023-05-22 - Wózek do przewożenia chorych leżących
Dodano: 2021-12-23 - 1. Wózek do transportu pacjenta PRIME TC 1460- 1 szt. 2. Wózek transportowy leżący bariatryczny 318 kg - 1 szt.
Dodano: 2021-12-08 - Wózek ginekologiczny Gynne 1szt.
Dodano: 2021-12-06 - Wózek do kardiomonitora PHILIPS EFFICI- 1 szt.
Dodano: 2021-10-06 - Wózek do kardiogramu Diagnos BSM
Dodano: 2021-07-27 - Wózek Prime
Dodano: 2021-07-26 - Dostawa wózka do przewożenia chorych - 2 szt.
Dodano: 2021-07-21 - Stoliki typu Mago 900x600 i 740x490
Dodano: 2021-06-16 - Wózek bariatryczny
Dodano: 2021-06-16