Przetargi.pl
Dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej w Człuchowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Szczecińska 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342281 w. 307 , fax. 059 8342459
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
    ul. Szczecińska 16 16
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342281 w. 307, fax. 059 8342459
    REGON: 77148060300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-czluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej w Człuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych dla Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej w Człuchowie ul. Osiedle Witosa 1, zgodnie z załącznikiem nr 2 Formularz cenowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na jednorazowej dostawie o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 2. Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 3. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 4. Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane urządzenia wymagań technicznych - zał. nr 4 5. Wykonawca dostarczy dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia - katalogi, foldery itp. wskazujące zaproponowany przedmiot zamówienia i ewentualne akcesoria. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków dostawy i montażu - zał. nr 5 7. Potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - zał. nr 6 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień ... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca dołączy do składanej oferty kalkulację cenową. 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 11. Atest higieniczny o którym mowa w załączniku nr 7 2. Dokumenty dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń, które można złożyć na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ): a) Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony przedmiot zamówienia spełniania wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania. b) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 3 i 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-czluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach