Przetargi.pl
Dostawa mebli laboratoryjnych, dygestoriów oraz okapów laboratoryjnych do Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Katowicach .

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 560 129 , fax. 228 270 843
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 560 129, fax. 228 270 843
    REGON: 621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli laboratoryjnych, dygestoriów oraz okapów laboratoryjnych do Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Katowicach .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych, dygestoriów oraz okapów laboratoryjnych do Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Katowicach . W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: • dostawy 1 szt. dygestorium jego montażu wraz z podłączeniem do mediów, • przeszkolenia pracowników laboratorium z obsługi dygestorium. • dostawy mebli laboratoryjnych, na które składają się stoły laboratoryjne, szafki, szafki dolne z blatem, stoły wagowe, regał, moduły instalacyjne, stanowisko przejezdne, ociekacze, wraz z montażem i ich ustawienia w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego. • dostawy 9 okapów laboratoryjnych oraz zainstalowanie ich do sufitu lub do ściany. Dostarczone meble laboratoryjne, dygestorium oraz okapy muszą być fabrycznie nowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do dokonania obmiaru natury pomieszczeń w celu weryfikacji wymiarów i ustawienia. Podane wymiary należy przyjąć z tolerancją ± 10%. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 20 grudnia 2017 r. Miejsce realizacji: siedziba Laboratorium Kontrolno-Analitycznego UOKiK w Katowicach, ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice. Bezpośrednio po podpisaniu umowy, Strony uzgodnią harmonogram realizacji poszczególnych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359). 5.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów NBP O/O Warszawa Nr 40 1010 1010 0078 7813 9120 0000, z adnotacją „wadium – numer sprawy BBA-2/262-43/2017 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały określone w punkcie 5 Części I SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany: Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 2. Oświadczenia wymienione w pkt 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w Formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach