Instytut Kardiologii ogłasza przetarg
- Adres: 04-628 Warszawa, ul. Alpejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 120 440 , fax. 228 126 732
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Kardiologii
ul. Alpejska 42
04-628 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 120 440, fax. 228 126 732
REGON: 83758300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ikard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli laboratoryjnych, biurowych, szaf metalowych z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli laboratoryjnych, biurowych, szaf metalowych z montażem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Wymagany dokument Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych, w podziale na pakiety
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-09-10 - Dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części: Część 1 - dostawa dygestoria/szafy na odczynniki dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”, Część 2 - dostawa i montaż Szafy (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”, realizowane przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
Dodano: 2021-03-24 - sprzedaż i dostarczenie mebli laboratoryjnych wraz z transportem, montażem, ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach dla Centrum Nowych Technologii UW
Dodano: 2021-03-19 - SVA/G/4620-7/2020: Dostawa mebli laboratoryjnych dla pracowni analitycznych. Zadanie nr 12639 pn. Budowa budynku administracyjno-biurowo-magazynowego, modernizacja składu MPS laboratorium na terenie kompleksu wojskowego w Dębogórzu
Dodano: 2021-03-08 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do pracowni analitycznej Katedry Chemii Analitycznej i Biomateriałów, znak sprawy – AEZ/S-104/2020
Dodano: 2021-03-02