Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa ogłasza przetarg
- Adres: 02-109 Warszawa, ul. Ks. Trojdena 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5970790 , fax. 022 5970715
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa
ul. Ks. Trojdena 4 4
02-109 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5970790, fax. 022 5970715
REGON: 01308279800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iimcb.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli laboratoryjnych na wyposażenie Pracowni Struktury Białek w Międzynarodowym Instytucie Biologii Molekularnej i Komórkowej. Zamówienie obejmuje dostawę mebli laboratoryjnych (stołów laboratoryjnych, szafek, szaf , krzeseł oraz dygestorium) wraz z rozpakowaniem, montażem, instalacją, w tym podłączeniem do istniejących mediów, z niezbędnymi elementami łączącymi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wymagane jest udokumentowanie przez wykonawcę realizacji, co najmniej 3 zamówień na dostawę mebli laboratoryjnych, o wartości co najmniej 50 000 zł netto każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami, że zamówienie to zostało wykonane należycie, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. VI.2 SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iimcb.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Fizyki UW (WF-37-01/16)
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-108/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy - AEZ/S-022/2016
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-154/2015
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu mebli do użytku laboratoryjnego stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Utrwalania Żywności Wysokim Ciśnieniem
Dodano: 2015-11-09 - Zakup mebli laboratoryjnych stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Linii Prototypowej Wysokociśnieniowego Utrwalania Żywności
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-120/2015
Dodano: 2015-08-04 - Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej
Dodano: 2015-08-04