Wojewódzkie Centrum Stomatologii SP ZOZ w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-301 Warszawa, ul. Nowy Zjazd 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8263129, 8276953 , fax. 022 8261487
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SP ZOZ w Warszawie
ul. Nowy Zjazd 1 1
00-301 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8263129, 8276953, fax. 022 8261487
REGON: 00029400700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcs.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i wyposażenia wnętrz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli i wyposażenia wnętrz w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ Meble biurowe Meble metalowe Akcesoria Sprzęt medyczny Wieszaki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium na czas związania z ofertą. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium wynosi: DLA ZADANIA 1: 800,00 zł; (słownie: osiemset złotych); DLA ZADANIA 2: wadium nie jest wymagane; DLA ZADANIA 3: wadium nie jest wymagane; DLA ZADANIA 4: wadium nie jest wymagane; DLA ZADANIA 5: wadium nie jest wymagane; 3.Przystępujący do przetargu dokonuje wpłaty pieniężnej lub ustanawia zabezpieczenie jej zapłaty w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 39 1240 6247 1111 0000 4973 7206 a wadium w formie bezgotówkowej należy składać na adres Zamawiającego. 5.Wnoszone wadium musi być oznaczone dopiskiem: Wadium w przetargu na dostawę mebli i wyposażenia wnętrz - nr referencyjny ZP/23/09, Zadanie nr: . Należy wskazać numery zadań, które obejmuje wnoszone wadium. 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7.Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale XI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi się składać z następujących (ponumerowanych i parafowanych na każdej stronie) dokumentów: 1)Formularz Oferty na części zamówienia, których dotyczy oferta, złożonych na odpowiednim druku załącznik nr 2 do SIWZ (dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę oferty na własnym formularzu, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do SIWZ); 2)Formularz(e) asortymentowo-cenowy(e) na części zamówienia, których dotyczy oferta, złożone na odpowiednich drukach stanowiących załączniki nr 3.1-3.5 do SIWZ (dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę oferty na własnym formularzu, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do SIWZ). 2.Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie dokumentów, o których mowa w ust. 1 spowoduje odrzucenie oferty. 3.Jeżeli osobą/osobami/ podpisującą/podpisującymi ofertę nie jest osoba/osoby upoważniona/upoważnione na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. Dokumenty wymagane wraz z ofertą 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące (ponumerowane i parafowane na każdej stronie) oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Kolorowe prospekty lub zdjęcia oferowanych mebli i wyposażenia wraz z ich opisem technicznym; Wykonawca dostarczy, na żądanie Zamawiającego egzemplarz oferowanego mebla bądź wyposażenia (przed rozstrzygnięciem postępowania) w celu sprawdzenia zgodności z SIWZ. Dostarczone egzemplarze/wzorniki oferowanych artykułów zostaną zwrócone Oferentom na ich wniosek zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy, egzemplarze/wzorniki wybranego Wykonawcy będą stanowiły wzory w czasie trwania umowy i zostaną zwrócone po zrealizowaniu zamówienia; 4)Oświadczenie, że zaoferowane artykuły spełniają wszystkie parametry techniczne określone w załącznikach 3 do SIWZ (załącznik nr 5); 5)Oświadczenie, że wszystkie rodzaje tworzyw sztucznych (lakiery, impregnaty, materiały obiciowe) użyte do produkcji oferowanych mebli i wyposażenia posiadają atesty higieniczne (załącznik nr 6); 4)Dowód wniesienia wadium, jeżeli jest wnoszone w innej formie niż wpłata pieniężna. 2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcs.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach wyposażenia meblowego ruchomego do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/07/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach wyposażenia meblowego ruchomego do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa mebli i wyposażenia dla Oddziału Intensywnej Terapii - 5 pakietów
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie i dostawa urn wyborczych na potrzeby m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-25 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia meblowego w ramach zadania Modernizacja składu paliw lotniczych na terenie lotniska wojskowego Łask
Dodano: 2016-05-25 - Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp.z o.o.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa urn wyborczych dla Gminy Magnuszew.
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia meblowego w ramach zadania Modernizacja składu paliw lotniczych na terenie lotniska wojskowego Łask.
Dodano: 2016-04-27 - Wyposażenie Multimedialnej Strefy Obsługi Pasażera w budynku Centrum Komunikacyjnego w Legionowie - II etap
Dodano: 2016-03-24 - Dostawę wyposażenia Pracowni leków cytostatycznych i Kliniki Geriatrii (12/PN/2016/MO)
Dodano: 2016-03-18