Gmina Izabelin ogłasza przetarg
- Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
- Data zamieszczenia: 2020-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
REGON: 13271861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA KUCHNI I STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W IZABELINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli i elementów wyposażenia kuchni i stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. płka Stanisława Królickiego przy ul. 3 Maja 49 w Izabelinie. Zamówienie obejmuje wstawienie elementów ruchomych (np. meble, urządzenia) w miejscu wskazanym przez zamawiającego oraz zainstalowanie elementów nieruchomych (np. umywalki, baterie, półki), zgodnie z zaleceniami producenta. Elementy wyposażenia, znajdujące się aktualnie w posiadaniu zamawiającego, zostały zaznaczone w wykazie jako „na wyposażeniu” - nie podlegają wycenie, należy je ustawić w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca będzie realizował dostawy partiami, w zakresie asortymentu, w stosunku do którego zamawiający zgłosi zapotrzebowanie, wynikające z aktualnych potrzeb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: WADIUM - PRZETARG ZP.12.2020. W przypadku wpłaty z konta prywatnego (brak nazwy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin; nr rachunku: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ust. 4 pkt 2-5 musi być złożone w oryginale przed terminem składania ofert - zdeponowane w Wydziale Finansowym (pokój 101), lub załączone do oferty wykonawcy. Przedstawienie zamawiającemu wadium jedynie w formie kopii, bez wniesienia oryginału, nie zabezpiecza oferty i spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy, wraz z Szczegółową kalkulacją ceny oferty (Załącznik nr 1A do SIWZ); 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów); 3) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia kuchni w Samorządowej Szkole Podstawowej w Ruchnie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa wyposażenia bloku żywienia w Przedszkolu Specjalnym nr 213 przy ul. Teligi 1 w Warszawie
Dodano: 2023-07-07 - Sukcesywna dostawa mebli kuchennych pod zabudowę oraz wyposażenia pomieszczeń w Ministerstwie Infrastruktury.
Dodano: 2022-12-28 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni - jako pierwsze wyposażenie budynku Przedszkola nr 148 przy ul. Kazimierzowskiej 45
Dodano: 2022-08-22 - Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego i chłodniczego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 99 ul. Różana 22/24”.
Dodano: 2020-10-19 - dostawa wraz z rozmieszczeniem nowych mebli i wyposażenia do pomieszczeń w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie
Dodano: 2020-09-29 - Zakup wyposażenia do żłobka w Seroczynie w ramach projektu „Utworzenie gminnego żłobka z siedzibą w Seroczynie ”
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”
Dodano: 2020-08-28 - Modernizacja zespołu kuchennego wraz z wyposażeniem w Zespole Oświatowym w Golicach
Dodano: 2020-08-18 - Zakup, dostawa i montaż mebli i sprzętu AGD w ramach pierwszego wyposażenia Centrum Lokalnego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Lokalnego w Dzielnicy Żoliborz – I etap”.
Dodano: 2020-07-23