Przetargi.pl
Dostawa mebli i wyposażenia do biurowca Nadleśnictwa Lubliniec

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Myśliwska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3513339 , fax. 034 3513339
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec
    ul. Myśliwska 1 1
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3513339, fax. 034 3513339
    REGON: 15052703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/lubliniec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i wyposażenia do biurowca Nadleśnictwa Lubliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz wyposażenia wraz z demontażem, wywozem i zagospodarowaniem lub utylizacją mebli stanowiących dotychczasowe wyposażenie biurowca Nadleśnictwa Lubliniec Dostawy realizowane będą w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych, umożliwiających bezpieczne, wygodne i estetyczne użytkowanie pomieszczeń tego budynku na cele biurowoadministracyjne oraz oznakowanie pomieszczeń biurowych zapewniających zgodne z aktualnymi przepisami wykonywanie statutowych funkcji przez Nadleśnictwo. Dostawę mebli i wyposażenia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową SALWATOR i ARCHITEKCI, ul. Zamkowa 2A/1, 27-600 Sandomierz. Integralną częścią dokumentacji jest Projekt modernizacyjny siedziby Nadleśnictwa Lubliniec wraz z adaptacją pomieszczeń i wyposażeniem wnętrz Zaprojektowanie, dostawa i montaż akcesoriów wystroju należy wykonać z uwzględnieniem wzorników zawartych w Księdze Identyfikacji Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe stanowiących integralną część opracowania pod nazwą Polityka informacyjna Lasów Państwowych wprowadzonego do stosowania w jednotaktach PGL LP Zarządzeniem, Dyrektora Generalnego LP z dnia 28.01.2010r. (znak.GD-013/C/2/2010). OPIS SZCZEGÓŁOWY: Część 1 - dostawa i montaż mebli (biurek, stołów, stolików, szaf, szaf wnękowych, półek, dostawek, foteli, krzeseł konferencyjnych i obrotowych), oraz sprzętu AGD i RTV do gabinetów, biur i przebudowanych pomieszczeń gospodarczych w biurowcu - zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ, w tym: - wyposażenie w meble gabinetów nadleśniczego, zastępcy nadleśniczego, - wyposażenie w meble sekretariatu i zaplecza socjalnego przy sekretariacie - wyposażenie w meble pomieszczeń biurowych oraz holu wejściowego, sali konferencyjnej, kasy i serwerowni, pomieszczenia ksero, kuchni w pokoju gościnnym -wyposażenie w sprzęt AGD zaplecza socjalnego przy sali konferencyjnej, zaplecza socjalnego przy sekretariacie, wyposażenie kuchni w pokoju gościnnym -wyposażenie szafy wnękowej przy sali konferencyjnej -wyposażenie w regały pomieszczeń w piwnicach Część 2 - zaprojektowanie, dostawa i montaż akcesoriów wyposażenia wnętrz - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ - wykonanie i montaż 30 informacyjnych tabliczek przydrzwiowych, - wykonanie i montaż 1 tablicy informacyjno-ogłoszeniowej, - wykonanie 30 ramek do zawieszenia i sporządzenia wykazów wyposażenia pomieszczeń, -zaprojektowanie, wykonanie i montaż oznakowania bhp i ppoż budynku nadleśnictwa /oznakowanie typu droga ewakuacyjna, gaśnica, instrukcje bhp i ppoż/. -dostawa i montaż sprzętu RTV - 1 monitor telewizyjny LCD / HD 21 cali w pokoju gościnnym nadleśnictwa -wyposażenie w sprzęt AGD Część 3 - Meble stanowiące dotychczasowe wyposażenie nadleśnictwa - w rozliczeniu demontaż, wywóz i zagospodarowanie lub utylizacja mebli stanowiących dotychczasowe wyposażenie Nadleśnictwa, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać od Zamawiającego w ramach wzajemnego rozliczenia i zagospodarować meble i wyposażenie opisane szczegółowo w zał. nr 4 do SIWZ, które winno być skalkulowane w ofercie Wykonawcy, a tym samym w odpowiednim zakresie pomniejszać kwotę w ofercie jako cenę po uwzględnieniu wartości mebli i wyposażenia. Tym samym wykonawca w ofercie winien podać cenę końcową po uwzględnieniu pomniejszenia jej o wartość mebli i wyposażenia odbieranego od Zamawiającego. Wartość mebli i wyposażenia została określona zgodnie z wyceną mebli sporządzoną w dniu 27.05.2013 r. przez rzeczoznawcę majątkowego Pana Andrzeja Kowal - Rzeczoznawstwo Majątkowe z siedzibą w Opolu przy ul. Bytnara 17/5, 45-256 Opole na kwotę 17 350,00 zł + 3990,50 zł VAT = 21340,50 zł brutto. Celem zdobycia pełnej i rzetelnej informacji o przedmiocie przetargu, jego zakresem rzeczowym, w tym także co do mebli i wyposażenia zamawiającego, które wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie odebrać i zagospodarować w ramach wzajemnych rozliczeń - zalecane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu - biurowca Nadleśnictwa Lubliniec. W okresie realizacji przedmiotu przetargu pracownicy Nadleśnictwa Lubliniec będą przebywali i pracowali w remontowanym budynku, dlatego dostawy winny być wykonywane w terminach uzgodnionych z Sekretarzem lub Specjalistą ds. budowlanych Nadleśnictwa Lubliniec w sposób nie kolidujący z pracą biura oraz pracami budowlanymi. W tym celu możliwa jest dostawa i montaż po godz. 15.00 do 22.00 w dni robocze, oraz w soboty w godz. 7.00 do 22.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej Projekt modernizacyjny siedziby Nadleśnictwa Lubliniec wraz z adaptacją pomieszczeń i wyposażeniem wnętrz - zał. nr 2 do SIWZ, natomiast akcesoria wyposażenia wnętrz zawiera zał.nr 3 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00.zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r, Nr 42 poz. 275 z późn.zm.). W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej winno być wpłacone przelewem na konto w banku - PKO BP nr 73 1020 1664 0000 3702 0117 1529 tak, aby pieniądze znalazły się na koncie Nadleśnictwa przed upływem terminu składania ofert tj 13.09.2013 r. do godz. 9.00. Pieniądze będą przechowywane przez Zamawiającego na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji wymagane jest złożenie w kasie Zamawiającego oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert. Poręczenia muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiające żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium. Nie wniesienie wadium lub niesienie wadium po terminie składani ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_lubliniec/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach