Gmina Jordanów ogłasza przetarg
- Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2693510 , fax. 018 2693526
- Data zamieszczenia: 2011-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
ul. Rynek 2 2
34-240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 018 2693510, fax. 018 2693526
REGON: 49189225100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i wyposażenia dla Zespołu Szkół w Toporzysku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli szkolnych i wyposażenia. 2. Szczegółowy wykaz wyposażenia Szkoły jest wymieniony w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości stanowiącej rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. 4. Okres gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie trwa 36 miesięcy od daty spisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) dokonanie szczegółowych pomiarów z natury mebli i wyposażenia wspólnie z przedstawicielami użytkowników obiektów przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 2) dostarczenie zamówionego wyposażenia do budynku Zespołu Szkół w Toporzysku ; 3) rozpakowanie dostarczonych mebli, urządzeń i sprzętu oraz wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach według wskazówek przedstawicieli Zamawiającego; 4) zamontowanie, podłączenie i uruchomienie urządzeń oraz sprzętu; 5) przekazanie Zamawiającemu, wystawionego przez Wykonawcę dokumentu gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie, 6) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji dostarczonego wyposażenia oraz kluczy do dostarczonych wyrobów zaopatrzonych w zamknięcia; 7) dostarczenie dokumentów poświadczających, że dostarczone wyroby wyposażenia nie wydzielają substancji chemicznych o stężeniu i natężeniu przekraczającym wartości dopuszczalne wymienione w zarządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 12 marca 1996 r. w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia, wydzielanych przez materiały budowlane, urządzenia i elementy wyposażenia w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi (M.P. z 1996 r. nr 19 poz. 231). 8) Naprawa wszelkich uszkodzeń dokonanych w budynku Zespołu Szkół w Toporzysku podczas wykonywania niniejszego zamówienia publicznego, oraz usuniecie pozostałych odpadów i posprzątania pomieszczeń. 7. Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja w obecności Wykonawcy, użytkownika obiektu, i inspektora nadzoru inwestorskiego, w ciągu 7 dni od doręczenia Zamawiającemu pisemnego zgłoszenia zakończenia realizacji zamówienia i gotowości do odbioru. Do przedmiotowego zgłoszenia Wykonawca załączy wymagane dokumenty oraz gwarancję jakości na wykonane zamówienie. Podpisany protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonane zamówienie. 8. Zamawiający dopuszcza dostawę wyrobów równoważnych opisanym w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W przypadku, gdy w załączniku nr 7 wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy wyrobu, to charakteryzujące tak opisany wyrób parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla wyrobów zamiennych. 11. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji przy wycenie kosztorysów ofertowych i nie ujęcie jej w cenie ofertowej, nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a wyroby wymienione w tej pozycji będą podlegały dostarczeniu i zamontowaniu w ramach ceny ofertowej. 12. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 7 ust. 1 pkt 6 ppkt b upływa przed terminem zakończenia dostawy i montażu wyrobów objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania prac z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gmina-jordanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Jurgowie wraz z montażem
Dodano: 2016-07-25 - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA SZKOŁY W ZAWOI CENTRUM
Dodano: 2016-05-25 - : Dostawa z montażem wyposażenia na potrzeby realizacji projektu II etap inwestycji budowy Gimnazjum im. Jana Pawła II w miejscowości Ząb w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2. Rozwój Obszarów wiejskich, Schemat B: Infrastruktura społeczna w tym edukacyjna i sportowa, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa.
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa z montażem wyposażenia na potrzeby realizacji projektu II etap inwestycji budowy Gimnazjum im. Jana Pawła II w miejscowości Ząb w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2. Rozwój Obszarów wiejskich, Schemat B: Infrastruktura społeczna w tym edukacyjna i sportowa, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa
Dodano: 2015-04-21 - Zakup wraz z dostawą mebli szkolnych dla Kampusu Wielickiego i Centrum Nauki
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa szafek szkolnych odzieżowych dla uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem przy ulicy Partyzantów 1/5
Dodano: 2014-09-08 - Zakup wraz z dostawą mebli szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Dodano: 2014-01-02 - Zakup mebli szkolnych w ramach projektu Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa wyposażenia wraz z montażem do budynku Zespołu Szkół Publicznych w Tarnowcu
Dodano: 2013-07-31 - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Wiśniowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013.
Dodano: 2012-11-07