Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2012-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego oraz dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów sieciowych oraz przedłużaczy. Przedmiotem zamówienia jest: - w ramach zadania I - dostawa biurek, szaf, stołu, kontenerów, dodatkowego blatu do biurka, półek wiszących opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ; CPV: 39130000-2, 39121000-6, - w ramach zadania II - dostawa krzeseł, foteli opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ; CPV: 39130000-2, 39113100-8, 39113000-7, - w ramach zadania III - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów, przedłużaczy opisanych szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ. CPV: 30232110-8, 32413100-2, 31224810-3, 30191400-8 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Zadanie I Biurka, szafy, stół, itd. 2. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek (kątowych i prostych), szaf (aktowych, aktowo-ubraniowych, niskich), blatu do biurka, stołu, kontenerów mobilnych, półek wiszących opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Na potwierdzenie, iż zaoferowany przez Wykonawcę metalowy stelaż biurka spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty karty katalogowej lub karty technicznej. Analogicznie: na potwierdzenie, iż biurka, szafy, blat do biurka, stół, kontenery, półki wiszące spełniają wymagania Zamawiającego wymaga się załączenia do oferty ich kart technicznych lub katalogowych. Na potwierdzenie, że zaoferowany przez Wykonawcę kolor mebli spełnia wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenie do oferty próbek. Ocena spełnienia wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Do oferty Wykonawca musi dołączyć foldery lub katalogi lub szkice lub rysunki oferowanych mebli. Wykonawca na folderach, szkicach, rysunkach lub w katalogach musi wskazać nr pozycji wg wyszczególnienia zawartego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie II Fotele, krzesła. 5. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Kolor tapicerki do uzgodnienia. Na potwierdzenie, iż zaoferowane przez Wykonawcę fotele i krzesła spełniają wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty: karty katalogowej lub technicznej dla każdego oferowanego modelu fotelu i krzesła, atestu trudnopalności tkanin użytych do foteli i krzeseł oraz atestu potwierdzającego ścieralność tkaniny użytej do krzeseł. Na potwierdzenie, że zaoferowany przez Wykonawcę kolor mebli spełnia wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenie do oferty próbki koloru. Ocena spełnienia wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Zadanie III urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, rutery, przedłużacze. 8. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów, przedłużaczy opisanych szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ. 9. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Na potwierdzenie, iż zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, rutery i przedłużacze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich kart katalogowych lub technicznych. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2207
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziałów BGK w Olsztynie i Białymstoku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2016-07-21 - Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/34/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych
Dodano: 2016-06-15 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/27/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-06-07