Przetargi.pl
Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w załącznikach I - XI do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Załącznik I do SIWZ 1/ Szafka wolnostojąca - 1 szt., 2/ Szafka z drzwiami suwanymi - 1 szt., 3/ Stanowisko robocze - 1 kpl., 4/ Szafka do aneksu kuchennego - 1 szt., 5/ Biurko - 1 szt., 6/ Biurko - 1 szt., 7/ Biurko - 1 szt., 8/ Szafka kuchenna - 1 szt., 9/ Szafka wisząca - 1 szt., 10/ Szafka pod drukarkę - 1 szt., 11/ Szafka wisząca - 1 szt., Załącznik II do SIWZ 1/ Zestaw gospodarczy - 1 kpl., 2/ Biblioteczka I - 1 szt., 3/ Biblioteczka II - 1 szt., 4/ Biblioteczka III z szafą użytkową - 1 kpl., 5/ Szafka niska - 1 szt., 6/ Dodatkowa roleta do szafki gospodarczej- 1 szt, Załącznik III do SIWZ 1/ Szafka gospodarcza - 1 kpl., 2/ Szafka z umywalką - 1 szt., 3/ Słupek z półkami - 3 szt., 4/ Szafka meblowa - 2 szt., 5/ Biurko z nadstawką - 3 szt., 6/ Biurko - 2 szt., 7/ Dostawka do biurka - 1 szt., 8/ Szafka meblowa - 1 szt., 9/ Szafka rogowa ubraniowa - 1 szt., Załącznik IV do SIWZ 1/ Biurko kątowe - 1 szt., 2/ Biurko - 1 szt., 3/ Szafka 1 - 3 szt., 4/ Szafka 2 - 1 szt., 5/ Szafka 3 - 1 szt., Załącznik V do SIWZ: 1/ Biurko A - 2 szt. 2/ Biurko B z podnóżkiem- 1 szt., 3/ Szafka narożna C (lewa, prawa) - 2 szt., 4/ Szafka na dokumenty C - 1 szt. 5/ Szafka - witryna D - 1 szt., 6/ Szafka z nadstawką E - 3 szt., 7/ Szafka ubraniowa z nadstawką F - 1 szt., 8/ Szafka ze zlewem G - 1 szt., 9/ Szafka gospodarcza H - 1 szt., Załącznik VI do SIWZ 1/ Biblioteczka z nadstawką A - 1 szt. 2/ Łącznik skośny z nadstawką B- 1 szt. 3/ Szafa wysoka z nadstawką C- 4 szt. 4/ Narożnik z nadstawką D - 1 szt. 5/ Biurko E - 1 szt., 6/ Biurko narożne z kontenerem F i G - 1 szt., 7/ Szafka H - 1 szt., 8/ Biblioteczka wąska J- 1 szt., 9/ Pawlacz K - 1 szt., 10 Szafka L - 1 szt., 11/ Pawlacz Ł - 2 szt., 12/ szafka na dokumenty z nadstawka - 1 szt., 13/ Szafa ubraniowa z nadstawka N - 1 szt., 14/ Szafka ze zlewem z nadstawką P- 1 szt., 15/ Szafaka R - 1 szt. Załącznik VII do SIWZ 1/ Regał - 1 szt., 2/ Regał - 2 szt., Załącznik VIII do SIWZ 1/ Regał - 2 szt., 2/ Szafa ubraniowa - 1 szt., 3/ Biurko - 2 szt., 4/ Kontener do biurka - 1 szt., 5/ Tablica ceramiczna biała - 1 szt., Załącznik IX do SIWZ 1/ Szafka wnękowa - 1 szt., 2/ Regał - 1 szt. 3/ Biurko 1500x800 - 2 szt., 4/ Biurko 1200x800 - 1 szt., 5/ Szafka pod drukarkę - 1 szt., 6/ Kontener - 4 szt., 7/ Regał - 1 szt., 8/ Szafka - 1 szt., 9/ Szafa ubraniowa - 1 szt., 10/ Szafki wiszące - 6 szt., 11/ Szafki wiszące - 1 szt., Załącznik X do SIWZ 1/ Biurko z podstawka - 1 szt., 2/ Kontener - 1 szt., 3/ Stół - 1 szt., 4/ Biblioteczka z nadstawką - 2 szt. 5/ Szafka gospodarcza z nadstawką - 1 szt., 6/ Szafka ubraniowa z nadstawką - 1 szt. Załącznik XI do SIWZ 1/ Krzesło obrotowe - 5 szt., 2/ Fotel obrotowy - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391510005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 2000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (do wyboru przez Wykonawcę ): a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, z zaznaczeniem: Wadium - przetarg na dostawę mebli i krzeseł - ZP/61/WETI/15 3. W przypadku wnoszenia wadium przelewem liczy się moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca składa z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 lit. b do e następuje poprzez doręczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej - I piętro skrzydło B Gmachu Głównego w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. Gwarancje i poręczenia muszą obejmować okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy nie będzie spełniony któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wskazaną w pkt. 2 formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji na oferowane meble
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach