Przetargi.pl
Dostawa mebli i krzeseł do budynku filii MDK - Podzwierzyniec w Łańcucie

Miasto Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, Plac Sobieskiego 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252202 , fax. 017 2252021
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łańcut
    Plac Sobieskiego 18 18
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252202, fax. 017 2252021
    REGON: 69058175500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i krzeseł do budynku filii MDK - Podzwierzyniec w Łańcucie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli i krzeseł do budynku filii MDK - Podzwierzyniec w Łańcucie. Szczegółowy zakres zamówienia okreslony został w zał. nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje mozliwość składania ofert częściowych: część 1 - krzesła, część 2 - pozostałe meble, część 3 - wyposażenie biblioteki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Cz. 1 krzesła - 1000,00 zł Cz. 2 meble pozostałe - 1000,00 zł Cz. 3 wyposażenie biblioteki - 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_lancut
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach