Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 00665 Warszawa, ul. Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 234 51 01 , fax. 0-22 234 58 97
- Data zamieszczenia: 2018-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
ul. Nowowiejska
00665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 234 51 01, fax. 0-22 234 58 97
REGON: 155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i foteli obrotowych do modernizowanych pomieszczeń w IRTM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1: 3 regały, 2 regały z szufladami, 1 szafka, 2 szafy z półkami dwudrzwiowe, 2 szafy z półkami jednodrzwiowe, szafa ubraniowa dwudrzwiowa, szafa ubraniowa jednodrzwiowa. Część 2: 5 foteli obrotowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie klubu dziecięcego „POZYTYWKA
Dodano: 2024-07-05 - II. Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
Dodano: 2023-10-18 - „Aktywni na rynku pracy – żłobek samorządowy w Gminie Pilawa”
Dodano: 2023-10-12 - Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu socjalnego w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich”.
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2023-01-10 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa i montaż mebli biurowych, zabudowy oraz przegród szklanych dla Stołecznego Centrum Osób Niepełnosprawnych w Warszawie przy ul. Gen. Andersa 5
Dodano: 2022-11-08 - Zakup mebli biurowych dla MEiN
Dodano: 2022-08-09