Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI DO POMIESZCZEŃ LABORATORIUM

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI DO POMIESZCZEŃ LABORATORIUM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń laboratorium, zwanych w dalszej części SIWZ zbiorczo meblami. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia dostawa poszczególnych mebli - obejmuje przeniesienie własności, dostarczenie w tym rozładunku do jednostki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego zlokalizowanej na terenie Szczecina wraz z montażem. Montaż obejmuje również podłączenie dostarczonych mebli do istniejących instalacji wodno kanalizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 PZP. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia nie spełnia warunek. 2. Podstawę oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu stanowią dokumenty, o których mowa w dziale V niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: b) wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w dziale V ust. 1 specyfikacji; w przypadku oferty wspólnej oświadczenie złoży każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w dziale V ust. 2 specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w dziale V ust. 2 specyfikacji złoży każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca krajowy i zagraniczny złoży dokumenty w zakresie dla siebie wymaganym treścią działu V ust. 2 specyfikacji, d) dokumenty, o których mowa w pkt a) i b) niniejszego ustępu zostaną złożone wraz z ofertą, w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego, e) dokumenty, o których mowa w dziale V specyfikacji wykonawca przedłoży w formie oraz w sposób dopuszczony postanowieniami działu V oraz działu VIII specyfikacji, f) wymagane dla danego wykonawcy dokumenty, o których mowa w dziale V ust. 2 specyfikacji nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 2 PZP, g) w postępowania nie zostaną ustalone inne niż wskazane w pkt a - f) niniejszego ustępu okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania na podstawie art. 24 PZP. 4. Jeżeli którakolwiek z przesłanek ustępu 3 niniejszego działu specyfikacji nie zostanie spełniona - wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków, o których mowa w dziele IV wykonawca złoży oświadczenie o treści stanowiącej załącznik nr 2 specyfikacji. 2. Niezależnie od ust. 1, wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605z poz. zm.) dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. c) Przedstawi wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wzór załącznik nr 4 SIWZ). Wykaz musi obejmować co najmniej 1 dostawę potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie zamówienia (np. referencje). Wartość wykazanych dostaw(y) musi być równa lub większa od wartości netto 50.000,00. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna również przedstawienie wykazu kilku dostaw o łącznej wartości odpowiadającej wskazanej kwocie. Za odpowiadające swoim rodzajem wykonane zamówienia Zamawiający uzna dostawę mebli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin udzielonej warancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach