Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
REGON: 18440000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do Internatu Zespołu Szkół Przyrodniczych w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ, ich rozładunek, wniesienie oraz montaż w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Informacja dodatkowa do pkt IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT Kryterium: Jakość W kryterium Jakość Zamawiający oceniał będzie zgodność dostarczonych pokazowych mebli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Prezentacja mebli do oceny odbędzie się dnia 29.10.2020 r. o godzinie 09:00 w holu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 (wysoka część). Meble demonstrowane przez Wykonawcę podczas prezentacji muszą być zgodne ze szczegółową specyfikacją techniczną i spełniać wymagania określone w SIWZ. Wymiary pokazowych mebli mogą nieznacznie odbiegać od zamawianych. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy rodzajowo wszystkich mebli wymaganych do oceny lub dostarczone do oceny meble będą wykonane w technologii niezgodnej z opisem przedmiotu, zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39143110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił żadnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. B. Wypełniony Formularz Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. C. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru. D. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. E.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla Domów Studenckich, Centrum Wsparcia i Rozwoju oraz chłodziarko-zamrażarek: 2 części
Dodano: 2020-07-14 - Dostawa i montaż mebli dla Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Dodano: 2019-07-18 - Dostawa mebli do Domu Studenckiego ”Przylesie” i Internatu Technikum Inżynierii Środowiska i Agrobiznesu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2018-06-08