Biblioteka Kraków ogłasza przetarg
- Adres: 31-154 Kraków, pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 6189100
- Data zamieszczenia: 2018-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Kraków
pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3
31-154 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 6189100
REGON: 366210343 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do budynku starego Dworca PKP z przeznaczeniem na filię biblioteczną. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do budynku starego Dworca PKP z przeznaczeniem na filię biblioteczną. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in. następujących mebli wraz z montażem: lada na wejście, szafka na klucze, siedzisko / sofka – 2 szt., krzesło pracownika ochrony, regał wysoki, regał na prasę, siedziska / sofka – komplet, regał wolnostojący, regał metalowy dookoła słupa – dwustronny, lada bibliotekarzy, półeczki wiszące przy ladzie – 2 szt., płyta meblowa na boki regałów metalowych – 5 szt., półki do regałów 6 półkowych (wolnostojących) – 123 szt., półki do regałów 9 półkowych stojących pod ścianą – 27 szt., krzesła bibliotekarzy – 2 szt., biurko na komputery dla pracowników, regał dla dzieci – niski, zabudowa wnęki, regał wysoki 8 półkowy, pudełeczka na książeczki – 2 szt., pudełeczka do siedzenia – 2 szt., siedzisko / sofka. Meble należy dostarczyć i zamontować na pl. Jana Nowaka Jeziorańskiego 3 w Krakowie. b) Szczegółowy zakres dostawy i opis minimalnych parametrów dla sprzętu – zawiera załącznik nr 6 – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 7 – Projekt aranżacji wnętrz (wizualizacje). c) Na przedmiotowe dostawy Wykonawca zobowiązany jest udzielić: Na przedmiotowe meble wykonawca zobowiązany jest udzielić – minimum 24 miesięcznej gwarancji. Maksymalny realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające mniejszy okres gwarancji niż wymagany wyżej zostaną odrzucone. d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). e) Oceniając oferty Zamawiający zastosuje tzw. „procedurę odwróconą”, określoną w art. 24 aa ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. f) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 3; b) oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólna ofertę składa odrębnie) – wg zał. nr 4; 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty – wg zał. 1; 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie o którym mowa w punkcie 2 w cz. IV SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć oświadczenie o którym mowa w punkcie 2 w cz. IV SIWZ. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (wzór) – wg zał. 4 dotyczące tych podmiotów. 8. Dokumenty wymagane w specyfikacji i ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1, 2, 3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 55 os. Teatralne 25 w Krakowie
Dodano: 2024-07-15 - Dostawa foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
Dodano: 2024-07-02 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa mebli biurowych do pokoi pracowników Katedry Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 30 ul. Dziewiarzy 7 w Krakowie.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach inwestycji pn: „Budowa budynku biurowo - konferencyjnego, siedziby Nadleśnictwa Olkusz wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz układem komunikacyjnym”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa mebli do Działu Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2023-04-17